شناسهٔ خبر: 40375720 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از «خواب عمیق ظریف هنگام سخنرانی روحانی» تا «فیلم جدید از عمق علاقه رهبری به حاج قاسم»

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته بیست و یکم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.

صاحب‌خبر - گروه چندرسانه ای جهان نيوز: هفته ای که گذشت خبرهای پر حاشیه کم نبود.

این هفته به دلیل پایان ماه مبارک رمضان مناجات سوزناک وداع محمود کریمی توانست جزو خبرهای پربازدید بخش چند رسانه ای جهان نيوز باشد.

خبر مهم دیگر این هفته بازگشایی صحن های اماکن مقدس توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا بود که حاج میثم مطیعی به مناسبت این بازگشایی، مداحی تاثیرگذاری را منتشر کرد. این مداحی را تعداد زیادی از مخاطبین شنیدند و این خبر هم جزو پر بازدیدهای این هفته قرار گرفت.

حاشیه سازی محمدرضا حیاتی، مجری با سابقه صدا و سیما و اعتراف او به اشتباهش هم جزو داغترین و پربازدیدترین قرار گرفت.

خبر مهم دیگر این هفته، افتتاحیه مجلس یازدهم بود که حواشی زیادی را در پی داشت. مهم ترین حاشیه این مراسم خواب عمیق محمد جواد ظریف در هنگام سخنرانی حسن روحانی بود.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته بیست و یکم از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.
 

فیلم جدید از علاقه رهبری به حاج قاسم


رهبرانقلاب در دقایق پایانی سخنرانی روز قدس خود از بینندگان و شنوندگان خواستند برای حاج قاسم سلیمانی یک حمد و توحید تلاوت کنند.

دانلود فیلم جدید از علاقه رهبری به حاج قاسم
 

حیف که از دست ما ماه خدا می رود / محمود کریمی


مناجات و مداحی حیف که از دست ما ماه خدا می رود را با نوای محمود کریمی می توانید در ادامه دریافت نمایید.

مناجات شنیدنی و سوزناک محمود کریمی
 

گوینده خبر شبکه یک به خاکی زد

 
محمدرضا حیاتی، گوینده باسابقه خبر شبکه یک سیما که چندی پیش بعد از تماشای فیلم مطرب اظهارنظر نامناسبی را بر زبان آورده بود به تازگی از ارادت خود به خواننده لس انجلسی که همسر او هم به ساحت امیرمومنان هتاکی کرده، خبر داده است!

دانلود گوینده خبر شبکه یک به خاکی زد
 

عذرخواهی مجری صدا و سیما از مردم قم


به دنبال اعتراض مردم و رسانه‌های قمی به اظهارات بی‌اساس مجری صدا و سیما در خصوص شروع ورود ملخ‌ ها از قم در ایران، این مجری شبکه دو، صبح امروز از مردم شریف قم به خاطر اشتباه خود عذرخواهی کرد.

مجری شبکه دو: ورود ملخ‌ها از قم شروع شده!


دانلود فیلم عذرخواهی مجری صدا و سیما از مردم قم


خواب عمیق ظریف هنگام سخنرانی روحانی

 

خواب عمیق ظریف در هنگام سخنرانی روحانی در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم را مشاهده می نمایید.

 

دانلود فیلم خواب عمیق ظریف هنگام سخنرانی روحانی
 

الفاظ زیبای وزیر بهداشت نسبت به رهبرانقلاب

 

آخرین جلسه کاری اعضای کمیسیون بهداشت و درمان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با وزیر، معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد.

 

دانلود فیلم الفاظ زیبای وزیر بهداشت نسبت به رهبرانقلاب


مداحی میثم مطیعی ویژه بازگشایی حرم رضوی


به دستور ستاد ملّی مبارزه با کرونا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کویید 19 در تاریخ 26 اسفند ماه تمامی اماکن زیارتی به روی زائران و علاقه‌مندان بسته شده بود. از روز گذشته درب صحن‌های آستان‌های مقدس و امام‌زادگان به روی زائران بازگشایی شد و تصاویری به یادمانی را در قاب خاطرات مردم به ثبت رساند.

در همین راستا، صوتی از مداحی میثم مطیعی مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام به مناسبت بازگشایی حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام منتشر شد.


دانلود مداحی میثم مطیعی ویژه بازگشایی حرم رضوی

دانلود مداحی میثم مطیعی ویژه بازگشایی حرم رضوی


  جهان نيوز جهان نيوز جهان نيوز دانلود فیلم جدید از علاقه رهبری به حاج قاسم مناجات شنیدنی و سوزناک محمود کریمی دانلود گوینده خبر شبکه یک به خاکی زد مجری شبکه دو: ورود ملخ‌ها از قم شروع شده! دانلود فیلم عذرخواهی مجری صدا و سیما از مردم قم دانلود فیلم خواب عمیق ظریف هنگام سخنرانی روحانی دانلود فیلم الفاظ زیبای وزیر بهداشت نسبت به رهبرانقلاب دانلود مداحی میثم مطیعی ویژه بازگشایی حرم رضوی دانلود مداحی میثم مطیعی ویژه بازگشایی حرم رضوی

نظر شما