شناسهٔ خبر: 40374990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به 5094 نفر افزایش یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به ۵ هزار و 94 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد۳ هزار و 533 نفر بهبود یافته‌اند.

صاحب‌خبر -

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته در استان از 567 مورد تست کرونا گرفته شده است که از این تعداد 145 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شد که مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به ۵هزار و 94 نفر رسید که از این تعداد ۳ هزار و 533 نفر بهبود یافته‌اند.

وی افزود: از  145مورد جدید شناسایی شده تعداد  122 نفر از بیماران سرپایی و  23 نفر بستری شده در مراکز درمانی استان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 15 نفر از بیماران بستری در بیمارستان و 72 نفر از بیماران سرپایی بهبود یافته‍اند که در مجموع تعداد بهبودیافتگان در استان به ۳ هزار و 533 نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به تعداد مبتلایان جدید به تفکیک شهرستان‌ها در استان، عنوان کرد: از مجموع 145 مبتلای جدید در استان، ارومیه 36 مورد جدید  که 23 نفر از افراد سرپایی و 13 مورد بستری، اشنویه 2 نفر سرپایی مثبت، بوکان 24 نفر مثبت که 21 نفر سرپایی و سه نفر بستری، پیرانشهر 6 نفر سرپایی، چایپاره یک نفر سرپایی، خوی 2 نفر سرپایی،سلماس سه نفر سرپایی، مهاباد 37 نفر مثبت 32 نفر سرپایی و پنج نفر بستری، میاندوآب 29 نفر مثبت 28 نفر سرپایی و یک نفر بستری، نقده پنج نفر کف چهار نفر سرپایی و یک نفر بستری در مراکز درمانی گزارش شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته آمار مبتلایان به کرونا و بیماران بستری شده در بیمارستان در استان افزایش یافته است و لازم است بیماران مردم بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا زنجیره ابتلا به ویروس قطع شود.

انتهای پیام/

نظر شما