شناسهٔ خبر: 40374947 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

ترابیان: تجربه ورزشی نبی به فدراسیون فوتبال کمک می‌کند/ جوانگرایی تضمین آینده فوتسال خواهد بود

خبرگزاری میزان- رییس سابق روابط بین‌الملل فدارسیون فوتبال گفت: نبی تجارب خوبی در فوتبال و باشگاه پرسپولیس دارد و از خودگذشتگی کرد که دبیرکل فدراسیون شد.

صاحب‌خبر -

عباس ترابیان در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با وضعیت فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: مهدی محمدنبی تجارب ارزشمندی در فوتبال کشور دارد و در پرسپولیس هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است. به نظرم نبی در این شرایط سخت اقتصادی فوتبال کشور که تیم ملی و باشگاه‌ها مشکلات مالی فراوانی دارند و معضلاتی مثل حق پخش هنوز حل نشده است، فداکاری کرد که دبیرکل فدراسیون فوتبال شد.

وی در ادامه در خصوص مدیریت فوتبال کشور، تصریح کرد: واقعیت این است که امروز در فوتبال ما با این همه معضلات، هر فردی که مسئولیت قبول می‌کند، در واقع فداکاری می‌کند، چون مانند شخصی است که دست خالی وارد میدان جنگ می‌شود.

رییس سابق روابط بین‌الملل فدارسیون فوتبال در پایان پیرامون شرایط فوتسال کشور، خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال کشور برای اینکه در آسیا بهترین تیم بماند، نیاز به جوانگرایی دارد و بازیکنانی که ۱۰ سال است در تیم هستند باید جای خود را به جوان‌ها بدهند. فلسفه تیم "ب" هم همین است که هر بازیکن در تیم ملی حداقل دو یا سه آلترناتیو داشته باشد تا بداند که رقیب دارد و کیفیت خود را حفظ کند.

انتهای پیام/

نظر شما