شناسهٔ خبر: 40374944 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تندیس «فرشته مهر» مدافعان سلامت رونمایی شد+عکس

تندیس فرشته مهر مدافعان سلامت، با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| علی رضا زالی، در مراسم رونمایی از تندیس فرشته مهر مدافعان سلامت و گرامی داشت 110 شهید و 3000 جانباز راه سلامت، در بیمارستان شهدای تجریش، با اشاره به اینکه پاسداشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا مهم‌ترین هدف جلسه امروز است، اظهار کرد: آمارهای نوید بخش مبارزه با کرونا نشان از ریشه کنی و کاهش آمار مبتلایان دارد که این مهم در سایه همت سفیدپوشان عرصه سلامت محقق شده است.

 

تندیس مهر

 

وی با بیان اینکه پاسداشت فرزندان غیور این مرز و بوم وظیفه خطیری است که باید به شکل ویژه ای انجام شود، از خدمات ارزشمند پزشکان، پرستاران و تمامی کسانی که در رسته‌های خدماتی، ستادی، بیمارستانی و بهداشتی فعالیت می‌کنند قدردانی کرد.

 

زالی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه تندیس مدافعان سلامت با نام فرشته مهر گفت: فرشته مهر واژه دلنشینی است که در زبان باستان نیز مکرر از آن استفاده شده، فرشته متعلق به جنس خاصی نیست و نمادی از خیر، علم و وصف نعمت‌های الهی است.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت بلند عزیران در عرصه خطیر سلامت بر ویروس کرونا پیروز شده و در ادامه مسیر نیز با سخت کوشی و ممارست بیشتر خدمات باکیفیتی به مردم ارائه دهیم.

 

منبع: مهر

نظر شما