شناسهٔ خبر: 40374428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

ادامه دهندگان راه شهدا باید مسیر توسعه و پیشرفت کشور را دنبال کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» با بیان اینکه همه مسئولان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند، گفت: شهدا همسنگرانی می‌خواهند که مسیر توسعه، پیشرفت کشور را ادامه و پرچم انقلاب اسلامی را به اهتزاز درآورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد، امروز در مراسم افتتاح  واحدهای اول و بخش گاز سیکل ترکیبی خرم‌آباد با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی در کشور اظهار داشت: خدمات شگفت انگیز نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور قابل ستایش و سپاسگزاری است و همچنین اساس و پایه نهادهای زیر مجموعه نظارتی مقام معظم رهبری در جهت محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات در مناطق محروم است.

وی افزود: تمام مولفه‌‍‌ها برای رشد و تحول در کشور ایران وجود دارد و با وجود اینکه یک درصد جمعیت جهان را داریم ولی پنج درصد منابع جهان را در اختیار داریم که همین امر نشان دهنده داشتن تمام مولفه‌ها برای جهش است، کشور ایران چهار فصل است و استان لرستان نیز از جهت منابع آبی، خاک حاصلخیز بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: با ورود بنیاد مستضعفان به استان لرستان و ماموریتی که نیروهای نظارتی از سوی مقام معظم رهبری دارند، امیدواریم اینگونه پروژه‌ها در استان لرستان ادامه پیدا کند و با یاری خداوند پس از این نیروگاه تحول در استان محقق خواهد شد. 

وی بیان کرد: همه مسئولان باید ادامه دهنده  راه شهدا باشند، شهدا همسنگرانی می‌خواهند که مسیر توسعه، پیشرفت  کشور را ادامه و پرچم انقلاب اسلامی را به اهتزاز درآورند.

شاهرخی گفت: امام خمینی (ره) فرمودند فتح و فتوح انقلاب اسلامی تربیت انسان‌هایی عالم، با ایمان و داناست و  همین تربیت سبب شده امروز دور هم جمع شویم و چنین نیروگاهی را افتتاح کنیم که کلیه تجهیزاتش ساخت ایران است و این امر برای ما عزت آفرین و اقتدار آفرین است.

انتهای پیام/

نظر شما