شناسهٔ خبر: 40374260 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارگردان سریال سنجرخان:

ساخت سریال سنجرخان بخشی از تاریخ ایران را به نمایش می‌گذارد

ساخت سریال سنجرخان می‌تواند بخشی از تاریخ ایران را به نمایش و عرصه واقعی خود برساند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد حسین لطیفی عصر امروز در آئین پیش تولید سریال فاخر سنجرخان در سنندج اظهار کرد: در برابر حکمت الهی همه گردن خم می‌کنیم و امروز گرچه ضیاء الدین دری در میان ما نیست، اما قلم ایشان و آثارش ماندگار است.

او افزود: لذت من این است در کشوری زندگی می‌کنم که قومیت‌های مختف در آن حیات دارد و در کنار هم نام ایران را می‌سازد و بدون هرکدام از این‌ها ایران، ایران نخواهد بود.

لطیفی با اشاره به اینکه امروز خداوند منت بر سرمن گذاشته که کارگردانی سریال سنجرخان بر دوش من واگذار شده است، خاطرنشان کرد: ساخت سریال سنجرخان می‌تواند بخشی از تاریخ ایران را به نمایش و عرصه واقعی خود برساند.

کارگردان سریال سنجرخان اضافه کرد: قوم کرد بسیار مهربان و سختکوش هستند و امیدوارم در کنار این مردان بزرگ بتوانم همراه با تیمم این کار را به ثمر برسانم.

لطیفی عنوان کرد: بخش اعظمی از سازندگان این سریال از افراد مستعد کردستان هستند و قطعا با این اقدام، سریال واقعی‌تر پیش خواهد رفت.

او اضافه کرد: حمایت مسوولان برای ساخت فیلم با استاندارد‌های بین‌المللی نیاز است تا در اقلیم کردستان عراق و کشور‌های دیگر این اثر دیده شود.

انتهای پیام/ع

نظر شما