شناسهٔ خبر: 40374075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری ضارب رئیس شورای اسلامی شهر بومهن

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ضارب متواری رئیس شورای اسلامی شهر بومهن در پردیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس استان تهران سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص این دستگیری، اظهار کرد: در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در پی ایراد یک فقره ضرب و جرح عمدی با چاقو توسط فردی ناشناس رئیس شورای اسلامی شهر بومهن جراحت شدیدی دیده و بلافاصله مأموران در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

وی ادامه داد: در آن برهه زمانی احمد جوشنلو رئیس شورای اسلامی شهر بومهن بلافاصله به مراکز درمانی منتقل و پس از چند روز بستری و چندین عمل جراحی و طی دوران نقاهت مداوا شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: مأموران پلیس امنیت شهرستان پردیس با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی و پلیسی، ضارب متواری را که در زمان وقوع جرم با صورت پوشیده اقدام به ضرب و جرح رئیس شورای اسلامی شهر بومهن کرده بود پس از گذشت چهار ماه در مخفیگاهش در شهر تهران شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عزیزی اضافه کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس علت و انگیزه خود را درخواست صدور مجوز غیرقانونی عنوان کرد که پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

وی در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی با حمایت دستگاه قضائی با افرادی که سعی در خدشه‌دار کردن امنیت جامعه داشته باشند با جدیت تمام برخورد خواهد کرد و در این خصوص با هیچ مجرمی مماشاتی نخواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

نظر شما