شناسهٔ خبر: 40373693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت کاظم‌زاده رئیس هیئت تنیس گیلان شد

در جمع انتخابات هیئت تنیس گیلان، آیت کاظم‌زاده با 11 رأی اعضای مجمع برای چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت تنیس انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجمع انتخابات هیئت تنیس گیلان که با حضور مریم بخشی مدیرکل و کامبیز رنجبر نایب‌رئیس فدراسیون در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت برگزار شد.

در این مراسم آیت کاظم‌زاده با ۱۱ رأی از ۱۳ آرای مأخوذه برای چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت تنیس گیلان انتخاب شد و سید امیرحسین میرحیدری دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیئت تنیس گیلان، دو رأی کسب کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در این مراسم با تأکید بر توجه ویژه به ظرفیت‌های رشته تنیس در گیلان اظهار کرد: برای پیشرفت این رشته ورزشی در گیلان باید از تمام ظرفیت‌های موجود تنیس استفاده شود و نباید با ورود یک گروه، افراد گروه دیگر نادیده گرفته شوند.

مریم بخشی با بیان اینکه گیلان می‌تواند شاهد پیشرفت این رشته در سطح کشور باشد، افزود: همچنین باید از تجربه افراد متخصص و باتجربه تنیس نهایت استفاده و بهره را برد تا هرچه زودتر شاهد گسترش و ارتقای این رشته ورزشی در گیلان و همچنین در سطح کشور باشیم.

وی افزایش سطح فنی مربیان تنیس را حائز اهمیت دانست و گفت: علاوه بر استفاده از همه نیروهای متخصص، باید سطح فنی مربیان تنیس گیلان نیز افزایش یابد که در این راستا، مسئولان این هیئت باید با هماهنگی فدراسیون، کلاس‌های ارتقای مربیگری تنیس را در گیلان برگزار کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظر شما