شناسهٔ خبر: 40373420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

جابجایی بیش از ۳۲۴ هزار تن کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۲۴ هزار تن کالا و بار در این استان جابجا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در حاشیه بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه پارسال 13 درصد افزایش داشته و همچنین 24 هزار و 403 برگ بارنامه صادر شده است.

وی افزود: محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهن آلات و سوخت از جمله عمده کالاهای جابجا شده در استان اردبیل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل بیان کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

عضو شورای اداری استان اردبیل حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویتهای اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

رحمتی با اشاره به فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و 800 دستگاه ناوگان باری در استان گفت: بیش از 11هزار راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل تصریح کرد: در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

نظر شما