شناسهٔ خبر: 40373357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مجلس یازدهم و جنگ سایبری لیبرالها!!

این مجلس نقطه پایانی امید مردم است، ۴۰سال آزمون و خطا کافیست، انقلابیون جای خود را به حزب اللهی های کارآمد بدهند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری بسیج: مجلس یازدهم پس از شکل گیری چشم امید مردم برای حل کردن بحث نظارت و تسهیل امور  در همه زمینه است. قالیباف بالاخره بر کرسی ریاست مجلس تکیه زد. مجلس یازدهم بداند شما به عنوان آخرین امید مردم در رهایی از درد و رنج اقتصادی می باشید، اگر نتوانید کاری برای مردم انجام دهید بی شک در دور بعدی مردم به جریان چپ و راست یا سوم و هر طیف کهنه و نو اعتماد نخواهند کرد.

 

در مسیر پیشرفت و تسهیل امور مردم با شارلاتانیزم رسانه ای و جنگ سایبری لیبرالها در داخل و خارج مواجهه خواهید بود، قالیباف در روزهای آینده به سختی مورد تهاجم تمام عیار رسانه ها زرد، وابستگان شرق و غرب یا طرفداران برجام  قرار می گیرد، مجلس یازدهم خود را به دام حاشیه سازی دولت و در راس آن وزیر ارتباطات نیندازد. دولت متشکل از تیم هایی است که سابقه امنیتی دارند و با جنگ و عملیات روانی به خوبی آشنا هستند سر جنگی این نبرد رسانه های وابسته می باشند.

 

مردم برای بهتر شدن اوضاع به شما رای داده اند، نبرد شما در سه حوزه است ابتدا جنگ رسانه های داخل و خارج علیه مجلس و قالیباف، حواشی احتمالی السابقون امنیتی معتدل، نبرد تمام عیار برای اصلاح امور و حذف قوانین دست و پاگیر به همراه مبارزه با دانه درشت ها که برای مجلس قیمت گذاری می کنند.

 

مجلس انقلابی بداند فساد اخلاقی و مالی سبب رد صلاحیت بسیاری از نمایندگان سابق شد که در تضاد کامل با خط فکری مجلس اصولگراست.. مراقب باشید برای به دام انداختن شما از تمام ابزارها استفاده خواهند کرد. در کلام های خود مراقب باشید! در رفتار و عمل خود خدا،شهدا،امام و مردم را به یاد بیاورید. در برابر همه چیز مسوول هستید.

 

قالیباف بداند اگر مجلس طبق روال لاریجانی اداره شود خود و انقلاب را به لبه پرتگاه کشانده و جواب همه حق های ناحق شده به گردن شما خواهد بود. هرگز لاریجانی نباشید، مجلسی که لاریجانی مدیریت کرد بیش از ۴۰۰لشکر آمریکایی به کشور خسارت زد، در هیچ فسادی برخورد نکرد، کمیسیون نود و دیوان محاسبات مجلس لاریجانی فقط برای گرفتن مچ احمدی نژاد خلق شده بود، وزیر بیکار مسکن را جایزه داد، مجلسی که در فاجعه بنزین نفس نکشید و هیچ اعتراضی نکرد و در برابر تمام خودسری های دولت سکوت و همراهی اختیارکرد.

 

این مجلس نقطه پایانی امید مردم است، ۴۰سال آزمون و خطا کافیست، انقلابیون جای خود را به حزب اللهی های کارآمد بدهند.

 

قالیباف از فردا در برابر اتاق عملیات روانی داخل و خارج موشکباران رسانه ای می شود. نیروهای انقلاب در یاری رساندن به مسئولان هماهنگ عمل کنند و مجلس و دولت را در امور خیر برای مردم و کشور یاری کنند. فضای نقد را گسترده اما ترویج بی بندباری در همه حوزه های مردم و مسیولان تعطیل گردد.

 

نگارنده: صادق چگینی

نظر شما