شناسهٔ خبر: 40373059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هنوز شانس صعود داریم؛

رحمتی: با این شرایط مالی تست کرونا بعید است!

کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال گل ریحان در رابطه با آخرین وضعیت البرزی ها با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" تیم های دسته اولی جهت آماده سازی خود برای ادامه رقابت ها ابتدا باید از بازیکنان و کادرفنی خود تست کرونا بگیرند و یکسری از تیم ها فعالیت خود را آغاز کرده اند ولی در این بین از تیم گل ریحان البرز که در نیم فصل اول از آن به عنوان مدعی اصلی صعود نامبرده می شد خبری نیست و به همین علت با کیانوش رحمتی که به عنوان مربی در کنار البرزی ها حضور دارد تماسی گرفتیم تا از آخرین وضعیت تیم گل ریحان خبردار شویم.

 

کیانوش رحمتی در رابطه با اینکه فعلا فعالیتشان را آغاز نکرده اند گفت: با وجود این شرایطی که از لحاظ مالی حاکم شده و مشکلات مالی تیم بعید است که بتوانیم تست کرونا بدهیم. زمان دقیقی برای انجام تست و برای شروع تمرینات اعلام نکردیم ولی در حد آماده باش با بازیکنان صحبت هایی را انجام دادیم.

 

مربی گل ریحان در ادامه افزود: آینده روشن و شرایط مساعدی را برای گل ریحان نمی بینیم و می توان گفت تقریبا مدیرعامل و مالک استعفا داده اند. با توجه به بازی های باقی مانده که مدعیان با یکدیگر باید صورت بدهند هنوز شانس صعود داریم هرچند شانس مان کم است. باید گفت که اداره ورزش و جوانان استان باید دست به کار شود تا به این تیم که ابتدای راه مدعی صعود بود کمک کند.

 

رحمتی اظهار داشت: ظاهرا واگذاری امتیاز در دستور کار قرار دارد و حتی یک دفعه نیز این امر صورت گرفت دقیقاروز قبل از بازی با دیگر تیم مدعی یعنی مس کرمان که یک بازی شش امتیازی بود. در این روزهای کرونایی چند خریدار جدید هم برای خرید امتیاز اقدام کردند که به دلایلی واگذاری صورت نگرفت تا همچنان همه در سردرگمی به سر ببرند. اگر در ادامه راه گل ریحان در مسابقات حضور یابد سیاست مدیران این است که امتیاز را حفظ کند که حداقل به دو رده پایین تر سقوط داده نشود.


وی ادامه داد: عملکرد و نتایج نیم فصل اول کاملا گویای این بود که تیم از کیفیت فنی بالایی برخوردار است و تقریبا 45 درصد دریافتی داشتیم ولی دو ماه قبل از اینکه شرایط اینطور شود و کرونا فراگیر شود تا به امروز کلا 5 درصد دریافتی داشتیم. در نیم فصل دوم عدم انضباط مالی تمرکز را از تیم ما گرفت و در کنار آن چند اشتباه داوری باعث شد که از کورس فاصله بگیریم. اولین باخت در شیراز برابر قشقایی رقم خورد که اشتباه داوری یک پنالتی به تیم حریف تقدیم کرد. تمامی این مسائل دست به دست هم دادند تا هماهنگی و تمرکزمان از بین برود.

در پایان در رابطه با ادامه همکاری کادرفنی فعلی در بازی های باقی مانده گفت: یک کار را نیمه تمام نگذاریم بهتر است و تمام تلاشمان را برای آینده و موفقیت تیم خواهیم کرد باید به خوبی از ما پشتیبانی کنند ولی به ما می گویند باید بازی های خانگی را مستقیم به رختکن برویم و دیگر به اردو نرویم هرچند ما شانس صعود داریم ولی این شرایط برای یک تیم مدعی و تیمی که قصد صعود به لیگ برتر را دارد برازنده نیست.

نظر شما