شناسهٔ خبر: 40372425 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مخالفت هواداران رئال با یک معاوضه عجیب(عکس)

هواداران رئال مادرید در نظرسنجی مارکا با معاوضه پل پوگبا با چهار بازیکن خود مخالفت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، از زمان قبول هدایت رئال مادرید توسط زین الدین زیدان، این سرمربی فرانسوی هیچ گاه علاقه خود به هم وطنش و هافبک منچستریونایتد را کتمان کرده است. در واقع به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی یکی از طرفداران بزرگ سبک بازی پل پوگبا محسوب می شود.

 

 

 

 

در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که صحبت های زیادی درباره احتمال انتقال پوگبا به رئال مادرید مطرح شد و حتی گفته شد که این موضوع در آستانه نهایی شدن است؛ اتفاقی که البته با مخالفت باشگاه منچستریونایتد روبرو شد تا پوگبا در جمع شیاطین سرخ ماندگار شود.

 

با وجود منتفی شدن انتقال پوگبا به رئال در تابستان گذشته اما هنوز هم بحث حضور او در سانتیاگوبرنابئو بسیار داغ دنبال می‌شود. در این بین و طی روزهای گذشته سان در گزارشی عجیب مدعی شد این احتمال وجود دارد که رئال مادرید پیشنهاد انتقال چهار بازیکن خود شامل مارتین اودگارد، خامس رودریگز، لوکاس واسکز و براهیم دیاز را به یونایتد ارائه دهد و در عوض پوگبا را جذب کند؛ موضوعی که در نوع خود عجیب و البته غیر قابل باور به نظر می‌رسد.

 

با این حال مارکا امروز در یک نظر سنجی این سوال را از هواداران رئال مادرید مطرح کرده است: " اگر شما جای فلورنتینو پرز بودید پیشنهاد معاوضه اودگارد، خامس، لوکاس و ابراهیم را برای جذب پوگبا ارائه می‌دادید؟"

 

سوالی که مطابق انتظار با پاسخ منفی هواداران لوس بلانکوس روبرو بوده و ۹۰ درصد از آنها با این موضوع مخالفت کرده‌اند.

 

 

نظر شما