شناسهٔ خبر: 40371462 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مشخصات گوشی Vivo X50 Pro به طور کامل آشکار شد

gsmarena

صاحب‌خبر -

با برگزاری یک مراسم نیمه رسمی، فهرست کاملی از مشخصات گوشی Vivo X50 Pro به بیرون درز کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید مدل‌های پرو و استاندارد ویوو ایکس ۵۰ را هم مشاهده کنید.

آنچه که در عکس‌های زنده‌ی این گوشی هوشمند جلب توجه می‌کند، دوربین چهارگانه در پنل پشتی است که چیدمان عمودی ۱-۲-۱ دارد. در مشخصات فنی Vivo X50 Pro نام سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 سونی هم دیده می‌شود.

مشخصات گوشی Vivo X50 Pro مشخصات گوشی Vivo X50 Pro

مشخصات گوشی Vivo X50 Pro

این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G کوالکام قدرت می‌گیرد و نمایشگری با ریفرش ریت ۹۰ هرتز دارد. پنل OLED گوشی، دارای وضوح فول اچ دی پلاس است و با حفره‌ای که دارد، از تک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

ماژول چهارگانه جذاب دستگاه علاوه بر سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی نیز دارد.

Vivo X50 Pro Vivo X50 Pro
ویوو ایکس 50 پرو ویوو ایکس 50 پرو
ویوو X50 و X50 پرو
ویوو ایکس 50 پرو ویوو ایکس 50 پرو


ویوو ایکس ۵۰ پرو با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. باتری ۴۳۱۵ میلی‌آمپر ساعتی آن هم از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. امکانات ارتباطی معمول و البته NFC برای پرداخت مالی در پلتفرم vivo Pay، دیگر ویژگی‌های موبایل جدید ویوو هستند.

کمپانی چینی روز دوشنبه ۱۲ خرداد، این محصول را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. قیمت گوشی Vivo X50 Pro معادل ۵۶۰ دلار (۲۹۹۸ یوان) اعلام شده؛ البته دقیقا نمی‌دانیم که این مبلغ برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی است یا ۲۵۶ گیگ!

برچسب‌ها:

نظر شما