شناسهٔ خبر: 40370789 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رونمایی از وب سایت موزه گرمابه علیقلی آقا

وب سایت و خدمات الکترونیکی موزه گرمابه علیقلی آقا رونمایی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیر موزه گرمابه علیقلی آقا گفت: با توجه به درخواست مخاطبین موزه و به دلیل شیوع ویروس کرونا، این سایت به گونه ای طراحی شده که به عنوان یک کارت ویزیت و معرفی نامه برای موزه عمل می کند و تلاش  شده جذابیت‌هایی داشته باشد تا بازدید کننده ایرانی و خارجی هر بار با رغبت بیشتری از این سایت بازدید کند.
رضا منجمی با اشاره به اهمیت جذابیت طراحی وب سایت اظهار کرد: تور مجازی 360 درجه به صورت رایگان، بلیط الکترونیکی و راهنمای رقومی، بهره مندی از آثار هنری، کلیپ ها و کتاب های مرتبط با موزه از جمله قابلیت های این وب سایت است.
وی افزود:  بلیط الکترونیکی از جمله قابلیت های این وب سایت بوده که قابلیت ارتقا دارد و به بازدید کننده ایرانی و خارجی امکان پیش خرید بلیط را در هر ساعتی می دهد و در آینده قیمت و زمان بندی متفاوتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد به گونه ای که مخاطب در روزهای کم بازدید موزه بتواند بلیط را ارزان تر تهیه کند.
مدیر موزه گرمابه علیقلی آقا تصریح کرد: بخش مهم دیگر این وب سایت بارکد خوان آن است که بازدید کننده ها می توانند با استفاده از اسکن بارکدهای بخش های مختلف حمام با تلفن همراهشان، اطلاعات هر قسمت را دریافت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما