شناسهٔ خبر: 40370696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فروش پتروشیمی خراسان 14 درصد بیش از تعهدش بوده است

مدیرعامل هلدینگ تاپیکو وضعیت تولید در پتروشیمی خراسان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پتروشیمی خراسان با فروش محصولات خود ۱۴ درصد بیشتر از تعهدش، برای کشور ارزآوری داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمود مخدومی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی خراسان در بجنورد اظهار کرد: پتروشیمی خراسان با فروش محصولات خود ۱۴ درصد بیشتر از تعهدش، برای کشور ارزآوری داشته است.

وی با اشاره به اورهال پیش روی شرکت ابراز امیدواری کرد که عملیات تعمیرات اساسی به خوبی پیش برود و در مدت‌زمان معین به‌پایان رسیده و شرکت به مدار تولید بازگردد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین انتصاب بابازاده به سمت مدیرعاملی پتروشیمی خراسان را بسیار مناسب دانست و اذعان کرد: تجارب و دانش دکتر بابازاده در جهت تعالی پتروشیمی خراسان مؤثر خواهد بود.

نگاه جدی به توسعه دارم

مدیرعامل جدید پتروشیمی خراسان نیز گفت: با اینکه وضع موجود مطلوب است اما نگاه جدی به توسعه دارم.

وی با شایسته دانستن شرایط کنونی اضافه کرد: بنده علاقه‌ای به مدیریت وضع موجود ندارم و تلاش خواهم کرد با کمک گرفتن از تمامی همکاران و اجزا حاکمیتی استان به‌خصوص امام‌جمعه بجنورد اسباب توسعه را رقم بزنیم.

عضو سابق هیات علمی سازمان انرژی اتمی به جایگاه والای پتروشیمی خراسان در تولید درآمد ناخالص استان اشاره کرد و افزود: ۷۵ درصد صادرات استان به این شرکت اختصاص دارد و خرید سالانه ۵۰۰ میلیارد ریال مایحتاج این شرکت از ۱۶۰۰ صنف در استان به خوبی توانسته اسباب توزیع ثروت را در استان رقم بزند.

علیرضا بابازاده گفت: تعامل ویژه‌ای را با مدیران استان خواهیم داشت و قطع یقین در بحث عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ازنظر نخبگان و مقامات استان بهره کافی و وافی را خواهیم برد. 

مدیران شرایط جهش تولید را فراهم بیاورند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نیز خواستار فراهم شدن شرایط جهش تولید شد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، استان خراسان شمالی ظرفیت این را دارد که جز ۱۰ استان برتر کشور شود و از این حیث نیاز داریم تا مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیرعامل جدید پتروشیمی خراسان کمک کنند تا این اتفاق با جهش تولید در استان رقم بخورد.

امام‌جمعه بجنورد افزود: ساخت مصلای امام خمینی ازجمله برکات وجود کارخانه پتروشیمی در استان بوده و قطع یقین باید تلاش کنیم تا مفاهیم و شواهد اقتصاد مقاومتی در استان به خوبی پیاده سازی شود.  

به پایداری تولید در پتروشیمی خراسان کمک خواهیم کرد

محمد بدری، مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان شمالی: در این نشست گفت: با بررسی گزارش بنیادی شرکت در می‌یابیم که وضعیت تولید و فروش خوب بوده و مجموعه استانداری کمک خواهد کرد تا شرایط پایداری تولید در شرکت مستدام باشد.

گفتنی است علیرضا بابازاده طی چند هفته گذشته به‌عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی بجنورد منصوب‌شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما