شناسهٔ خبر: 40369998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش مارکا:

اطمینان کاپیتان‌های بارسا؛ هر دو جام را می بریم

کاپیتان های بارسلونا به این اطمینان خاطر رسیده اند که با از سرگیری فوتبال می توانند فاتح هر دو جام باقیمانده فصل شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت سه هفته از بازگشت بارسلونا به تمرینات، بازیکنان این تیم به یک خودباوری بزرگ رسیده اند. لیونل مسی و دیگر کاپیتان های بارسا در جلسه اخیر تمرینی تیم شان و در یک گفت و گوی درون تیمی با خوشبینی بسیار بالا در مورد فتح لالیگا و لیگ قهرمانان صحبت کردند.

 

 

 

 

در این تمرین که لیونل مسی، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، سرجی روبرتو، جوردی آلبا، لوئیس سوارز، ویدال، تراشتگن و چند بازیکن جوان باشگاه حضور داشتند یکی از کاپیتان های تیم رو به دیگر بازیکنان گفت:« می توانیم هر دو جام را فتح کنیم.» اشاره او به لیگ قهرمانان و لالیگا بود. ادعایی که با استقبال روبرو شد.

او در ادامه گفت:« نهایت باید دو ماه در بالاترین سطح باشیم و این نباید کار دشواری باشد.»

 

 

 

 

بارسلونا تا پیش از تعطیلی فوتبال، روندی سینوسی را سپری می کرد. بارسا به خصوص در خانه حریفان نتایج خوبی کسب نمی کرد ولی در خانه تیمی غیر قابل مهار بود. آبی اناری ها در لالیگا با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال در صدر هستند و در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و در زمین ناپولی به تساوی 1-1 دست یافته بودند.

با توجه به حذف لیورپول و اینکه از میان رئال و سیتی نیز یک تیم حذف خواهد شد، بارسایی ها خوشبینند که در صورت گذر از سد ناپولی، شانس بالایی برای قهرمانی اروپا خواهند داشت. آنها در لالیگا هم یازده بازی دیگر پیش رو دارند و امیدوار به کسب سومین قهرمانی متوالی در این رقابت ها هستند.

بارسا اما در کوپا دل ری راه به جایی نبرد و با شکست از بیلبائو در یک چهارم نهایی حذف شد.

 

 

نظر شما