شناسهٔ خبر: 40369511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تبریک مقامات کشوری و لشکری به قالیباف

وزیر دفاع در پیامی در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع در پیامی در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم

انتصاب جناب عالی را به عنوان ریاست قوه مقننه از سوی خود و خانواده بزرگ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مواجهه با چالش‌ها و تلاش مشترک برای حل مشکلات در شرایط مواجهه با دشمنان نظام اسلامی، فصل نوینی از فعالیت ها، افزایش همکاری‌ها، هم افزایی و توسعه روابط میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح و مجلس شورای اسلامی ایران را می طلبد که باید بر آن تاکید و با درایت جناب عالی و نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی همچون گذشته آن را استمرار بخشیم.

توفیق روز افزون جنابعالی و همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیب ستاد امیر حاتمی»

پیام تبریک مسئولان به قالیباف

پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به قالیباف

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب قالیباف به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتصاب محمدباقر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر قالیباف

با سلام و تحیات الهی

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی که دلالت بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن برادر عزیز برای نقش آفرینی‌های موفق در این سنگر خطیر و راهبردی دارد، را تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک تجارب ارزنده و متمادی آن برادر گرانقدر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حوزه فرماندهی و مدیریت نیروهای مسلح و عرصه‌های اجتماعی و شهری به مدد ایمان، تقوا و رویکرد جهادی و انقلابی، پشتوانه مطمئن و راهگشایی است که می‌تواند موجب حرکت پرشتاب مجلس شورای اسلامی در مسیر اجرای انتظارات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به ویژه در انجام وظیفه قانونگذاری با شناخت درست از شرایط و اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور و انجام مناسب وظیفه نظارتی مجلس با رعایت تقوا و انصاف و اجتناب از حب و بغض‌های شخصی و جناحی را رقم زند.

انتظار می‌رود با مدیریت حضرتعالی و همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس یازدهم روند تقویت بنیه دفاعی و تصویب و اصلاح قوانین مرتبط مأموریت خطیر نیروهای مسلح با اولویت و سرعت بالاتر از قبل مورد عنایت قرار گیرد.

دوام توفیق جنابعالی و یکایک نمایندگان محترم مجلس یازدهم تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را از ذات اقدس کبریایی مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

پیام تبریک مسئولان به قالیباف

فرمانده کل ارتش برای قالیباف آرزوی پیروزی و سربلندی کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتخاب «محمدباقر قالیباف» به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان منتخب مردم به عنوان رئیس قوه مقننه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را که نشانگر تعهد و تجارب ارزشمند شما در مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در این مسئولیت خطیر با روحیه جهادی و شجاعانه که برگرفته از فرهنگ ایثار و مقاومت اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است؛ در مسیر تحقق تدابیر و رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) ظل توجهات خاصه امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) در تشکیل و اداره مجلس انقلابی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشید. ان‌شاءالله.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

پیام تبریک مسئولان به قالیباف
سرلشکر سلامی به قالیباف تبریک گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
سلام علیکم

انتخاب جنابعالی توسط نمایندگان منتخب ملت به " ریاست مجلس شورای اسلامی " که حاصل تجربیات ارزشمند دوران درخشان دفاع مقدس و عرصه‌های ارزنده پس از آن است را تبریک عرض می نمایم .

امید است به اذن خداوند بزرگ ، مجلس یازدهم با پیمودن نقشه راه نورانی ترسیم شده پیشوای عظیم الشأن انقلاب اسلامی، گام‌های بلندی برای ارتقای رفعت، عزت و عظمت ملت شایسته ایران و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زند.

در این راستا "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" آمادگی همه جانبه خود برای هرگونه حمایت و همکاری به ویژه در عرصه حل مشکلات جامعه و حفظ مصالح و منافع ملت شریف ایران را اعلام می‌کند.

توفیقات روزافزون جنابعالی و نمایندگان محترم تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج)و هدایت های الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیـ


پیام تبریک امام جمعه تبریز به رئیس مجلس یازدهم
نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز در پیامی انتخاب آقای دکتر قالیباف را به‌عنوان ریاست مجلس یازدهم تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم به‌شرح زیر است؛

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیّات؛

انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع نمایندگان ملت؛ که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید پیشانیِ باشکوه و درخشان مردم‌سالاری اسلامی و حضور نمایندگان فعال و دارای شناخت از شرایط و اولویت‌های کشور منظومه بسیار مبارک و ارزشمندی است که مجلس ما را در مسیر بلند گام دوم انقلاب به معنی واقعی در رأس امور قرار خواهد داد.

همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در پیام افتتاحیه مجلس یازدهم، اقتصاد و فرهنگ را مورد تاکید قرار داده و معیشت طبقات ضعیف، اصلاح خطوط اصلی اقتصاد مثل اشتغال و تولید و تورم را از اولویت های اصلی کشور برشمرده اند؛ امید است با رعایت تقوا و انصاف در انجام وظایف نظارتی و موضع‌گیری‌های انقلابی در حوادث مهم، منویات معظم له نقشه راه نمایندگان مردم در بهارستان باشد.

با آرزوی توفیقات روزافزون؛ سربلندی جنابعالی و دیگر وکلای جدید ملت را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

به گزارش ایسنا، در دومین جلسه علنی مجلس یازدهم که امروز پنج‌شنبه برای برگزاری انتخابات هیأت رئیسه دائم برای یک سال آینده تشکیل شد، محمدباقر قالیباف توانست با کسب ۲۳۰ رأی ریاست مجلس یازدهم را بر عهده گیرد. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علی نیکزاد منتخبان مشهد و اردبیل به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.

همچنین، از نمایندگان تبریز، آذرشهر و اسکو "روح الله متفکر آزاد" به عنوان دبیر و "محمد حسین فرهنگی" به عنوان ناظر هیأت رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شدند.

پیام تبریک رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به قالیباف
حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف دام عزه
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

انتخاب قاطع و شایسته جنابعالی از سوی نمایندگان محترم شورای اسلامی به ریاست قوه مقننه را از جانب خود و ائمه محترم جمعه کشور تبریک و تهنیت می گویم.
شما از فرماندهان پرافتخار دوران دفاع مقدس ویادگاران آن دوران تابناک هستید و در ادوار مختلف مسئولیت و مدیرت تان در جایگاههای خدمتگزاری، به عنوان مدیری جهادی و تحول آفرین به شمار می آئید.
امیدوارم با بهره مندی از تجارب ارزشمند خود و همدلی و همراهی نمایندگان عزیز مردم در تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مطالبات بحق مردم صبور و انقلابی مان در عرصه اقتصاد و معیشت و فرهنگ جامعه اسلامی؛ از توفیقات الهی برخوردار باشید.
سلامتی و دوام توفیقات روزافزون شما و هیات رئیسه محترم مجلس و نمایندگان ارجمند ملت را در خدمت موثر و خالصانه به مردم عزیز و نظام اسلامی از درگاه خداوند علیم و قدیر خواستارم.

محمد جواد حاج علی اکبر
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

ضرغام فولادوند به قالیباف تبریک گفت

معاون اقوام و مذاهب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام ضرغام فولادوند به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان مجلس که نشانه وحدت و همدلی منتخبین ملت می باشد را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

معاونت اقوام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و اجرای رهنمودها و تدابیر حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب آمادگی خویش را در جهت تعامل برادرانه با مجلس برخاسته از آراء مردم اعلام و امیدوار است در پرتو این تعامل و همکاری و با شناخت درست شرایط و اولویت های کشور مجلس یازدهم بتواند با قانونگذاری صحیح و اعمال نظارت های قانونی و موثر و کارآمد نسبت به مرتفع نمودن مشکلات جامعه بخصوص مشکلات اقتصادی ، معیشتی وفرهنگی مردم و مشکل بیکاری جوانان و از بین بردن زمینه های فساد نقش موثر تری ایفا نماید.

دوام توفیقات جنابعالی و اعضا محترم هیات رئیسه و عموم نمایندگان را در سایه هدایت و توفیق الهی از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

ضرغام فولادوند
معاونت اقوام و مذاهب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی»

 

پیام تبریک فرمانده ناجا به رئیس جدید مجلس شورای اسلامی

سردار حسین اشتری انتخاب محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس جدید مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تبریک سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و تحیت

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

انتخاب شایسته جنابعالی با رأی اکثریت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس قوه مقننه از جانب خود، فرماندهان و همرزمان شما در نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و موفقیت جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی، پاسداری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز اجرای رهنمودها و تدابیر حکیمانه رهبرمعظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) را خواهانیم و آمادگی ناجا را در تعامل برادرانه با مجلس برخاسته از آرا مردم اعلام داشته و امید است که در پرتو عنایات الهی و توجه به منویات مقام معظم رهبری، این تعامل و همکاری، نسبت به مرتفع کردن مشکلات جامعه، مؤثر واقع شود.

اطمینان داریم که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پیروی از تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و حمایت‌های نمایندگان محترم در مسیر خدمت به مردم بزرگوار این مرز و بوم، پاسداری از نظم و امنیت و پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی، همچون همیشه مسیر تعامل و همکاری با مجلس شورای اسلامی را دنبال می‌کند.

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران»

پیام تبریک رئیس شورای عالی استان ها به قالیباف

رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا احمدی، رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

رأی اکثریت نمایندگان به جنابعالی نشان از وحدت و همدلی نمایندگان مجلس است و امید است با توجه به تجربه ارزشمندی که در طی سال‌های گذشته کسب کرده اید با شناخت اولویت‌های کشور نسبت به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گام بردارید.

شورای عالی استان‌ها هم اعلام آمادگی می‌کند در کنار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با وحدتی بیش از گذشته در راستای حل مشکلات مردم اقدام خواهد کرد.

و من الله توفیق»

تبریک حجت‌الاسلام پورمحمدی به قالیباف

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی انتخاب قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.
به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی، ضمن آرزوی موفقیت برای نیروهای ارزشی و انقلابی، انتخاب ارزشمند آقای دکتر محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بردار گرامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف «دام توفیه»

سلام علیکم

انتخاب ارزشمند شما را به ریاست مجلس شورای اسلامی صمیمانه تبریک می‌گوییم. برگزیده شدن جمعی از نیروهای ارزشی، انقلابی و ولایی به عنوان نمایندگان ملت شریف ایران در مجلسی شورای اسلامی موجب خرسندی و سرافرازی است.

جامعه روحانیت مبارز ضمن تبریک به جنابعالی و هیأت رئیسه محترم و همه منتخبان ملت قهرمان و مقاوم ایران اسلامی، امیدوارم به لطف و عنایت خداوند متعال و با الهام از روح شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و با پیروی از راه امام راحل و منویات مقام معظم رهبری «دام ظله»، مجلس یازدهم، مجلسی در تراز نظام اسلامی باشد. ان‌شاءالله

توفیقات بیشتر شما و همه نمایندگان بزرگوار را در خدمت به مردم عزیز و نظام اسلامی و ایران سرافراز، از درگاه احدیت خواستاریم.


واعظی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در این فصل نوین همکاری مشترک دولت و مجلس، بیش از پیش شاهد همکاری و پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمود واعظی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر قالیباف

انتخاب شایسته جناب عالی از سوی منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به سمت ریاست مجلس را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

بی شک، تجارب ارزشمندتان که حاصل همگامی با رزمندگان والا مقام دفاع مقدس و مدیریت کلان کشور در سطوح مختلف است، پشتوانه مناسبی در سنگر جدید خواهد بود.

امید است در سایه درایت و تدابیر رهگشای مقام معظم رهبری، در هدایت خانه ملت و تعامل نزدیک و وحدت بخش دولت و مجلس در ابعاد گوناگون در این فصل نوین همکاری مشترک، بیش از پیش شاهد همکاری و پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

عزت، سربلندی و توفیقات جنابعالی، اعضای محترم هیئت رئیسه و همه منتخبان ملت را در تحقق ارزش های اسلامی و پیشبرد اهداف و برنامه های مجلس شورای اسلامی به ویژه در سال جهش تولید، از درگاه خداوند رحمان مسالت دارم.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور


پیام تبریک معاون امور مجلس رئیس جمهور به قالیباف

معاون امور مجلس رئیس جمهور در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام حسینعلی امیری به این شرح است:

جناب آقای دکتر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام ،انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان محترم مردم ،صمیمانه تبریک عرض نموده ،توفیقات شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از خداوند جل و اعلا مسالت دارم.
امیدوارم با همکاری و تعامل حداکثری دولت و مجلس اتفاقات مبارکی برای کشور رقم بخورد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب ،انشاالله مجلس نقطه امید مردم و نقطه اتکا مجریان خواهد گردید.
همانگونه که ریاست محترم جمهور اعلام کردند دولت از مجلس طلب همکاری نموده این معاونت آمادگی خود را در جهت تعامل برادرانه با جنابعالی و نواب محترم هیات رئیسه گرامی و نمایندگان شریف اعلام می دارد.
حسینعلی امیری
معاون امور مجلس رئیس جمهور


پیام تبریک ولایتی به قالیباف و تشکر از لاریجانی

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی، انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک و از زحمات و تلاش های علی لاریجانی تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
مجلس یازدهم شورای اسلامی در حالی دوره جدید قانونگذاری را آغاز نمود که با رای اکثریت و در پیام همدلی و همراهی منتخبان مردم شریف ایران، رئیس و اعضای محترم هیئت رئیسه با رای قاطع نمایندگان ملت انتخاب گردیدند.
لازم می دانم بدینوسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و اظهار امیدواری نمایم که در سال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته، با عزم جزم نمایندگان محترم در جهت رفع دغدغه های اقتصادی مردم به عنوان مهمترین ضرورت کشور گام های جدی به ویژه در حوزه قانونگذاری برداشته شود.
همچنین لازم می دانم از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر لاریجانی که در مسئولیت سه دوره قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق اهداف نظام تلاش های فراوانی را داشته اند نیز تقدیر وتشکر نمایم.
توفیقات جنابعالی، هیئت محترم رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.


پیام تبریک صالحی به قالیباف

علی اکبر صالحی در پیامی انتصاب محمد باقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

​​بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز جناب آقای دکتر قالیباف
با سلام و درود.

ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حضور ملت فهیم و بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدین وسیله انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان رئیس خانه ملت را که از رهگذر حسن اعتماد منتخبان محترم مردم قدرشناس و عزیز ایران اسلامی و سوابق خدمات ارزشمند آن برادر ارجمند تحقق یافته است به حضورتان تبریک عرض می نمایم.
امید است در پرتو الطاف الهی و به یمن تعامل برادرانه و همراهی همدلانه نهاد قانونگذاری کشور با سایر سازمانها و نهادهای تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه میهن عزیز اسلامی باشیم.
مزید توفیقات جنابعالی و نمایندگان معزز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در ظلّ عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از درگاه ایزد متعال خواستارم.


وزیر ارتباطات ریاست مجلس را به محمد باقر قالیباف تبریک گفت
وزیر ارتباطات با انتشار پیامی، انتخاب ریاست مجلس را به محمدباقر قالیباف تبریک گفت.

 جهرمی با انتشار پیامی، انتخاب ریاست مجلس را به محمدباقر قالیباف تبریک گفت. متن تبریک محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

"جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام‌علیکم

انتخاب جنابعالی به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی که برگرفته از رأی اکثریت قاطع نمایندگان محترم مردم در دور یازدهم می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک تجارب ارزنده و مستمر شما در سطوح مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه خدمت‌گزاری به مردم شریف ایران را در حوزه قانون‌گذاری و نظارت‌های راهبردی بر امور کشور فراهم می‌نماید.

در این راستا خانواده بزرگ ارتباطات نیز همکاری خویش را در جهت توسعه همه‌جانبه و پایدار اعلام می‌نماید.

امید است در جهت حفظ و تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تداوم راه پرافتخار شهدای گران‌قدر خصوصاً شهید عزیز «حاج قاسم سلیمانی» که رشادت و مجاهدت‌های ایشان همواره سبب استقلال کشور و حافظ منافع و اقتدار نظام بوده است، در سایه ذات اقدس الهی موفق، مؤید و سربلند باشید.

محمدجواد آذری جهرمی".

 

پیام تبریک دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به قالیباف
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال پیامی، انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال پیامی، انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان محترم را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
امیدوارم همانگونه که در سنگر‌های گوناگون خدمت، توفیقات فراوانی داشته‌اید، در این مسئولیت خطیر نیز، با عنایات الهی، جامعه و نظام اسلامی ما از برکات تلاش‌های جنابعالی بهره‌مند گردد.

از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی و عموم نمایندگان محترم را مسئلت می‌نمایم.

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

مقامات و شخصیت های عالیرتبه نظام، انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفتند.
مقامات وشخصیت های عالیرتبه نظام در پی انتخاب محمد باقر قالیبباف به ریاست مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه، این انتخاب را به وی تبریک گفتند و با تاکید بر خدمات ارزنده و جهادی و تجارب گرانقدر وی در مناصب پیشین ابراز امیدواری کردند که مجلس یازدهم در دوره مدیریت وی حرکتی تحولی و پرشتاب در مسیر تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب در عرصه قانونگذاری و نظارت داشته باشد.

همزمان با انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، رییس قوه قضاییه، رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، رییس سازمان صدا و سیما، فرماندهان عالیرتبه نظامی، انتظامی ، اعضای هیئت وزیران و شماری از روسای نهادهای انقلابی و ائمه جمعه سراسر کشور این انتصاب را به وی تبریک گفتند.

آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب ، آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، امیر حاتمی و محمدجواد ظریف وزرای دفاع و امورخارجه، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) و محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از جمله شخصیت‌هایی بودند که در نخستین دقایق انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی به وی تبریک گفتند.

 

نظر شما