شناسهٔ خبر: 40369470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سنگدویی در جمع دانشجویان گلستان:

مطالبات دانشجویان را با حضور در جمع دانشجویان به صورت فصلی پیگیری خواهم کرد

نشست مشترک فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گلستان با رمضانعلی سنگدویی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گلستان با رمضانعلی سنگدویی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم برگزار شد.

سنگدویی در این نشست با اشاره به عملکرد مسئولان درباره سند تحول آموزش و پرورش گفت: برخی مسئولان نام این سند را یدک می‌کشند و برای تحقق آن کاری نمی‌کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولین شرایط سند تحول آموزش و پروش و مسیر را برای یک معلم تبیین کنند معلم دانش آموزان اش را خوب بار می‌آورد.

وی با بیان اینکه رابطه فرهنگ و آموزش و پرورش نزدیک است، گفت: تنها چیزی که ما هنوز نتوانسته ایم در کشور به هدف برسیم، بحث فرهنگ است.

سنگدویی با اشاره به اینکه یکی از عوامل پیشرفت در فرهنگ، نشات گرفته از آموزش و پرورش است، تصریح کرد: در شرایط فعلی جامعه اولویت برای یک معلم، اقتصاد و معیشت خود است در حالیکه معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد.

وی تأکید کرد: معلم سرمایه کشور است و با همین نگاه باید برای حفظ شأن و جایگاه معلم در جامعه برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به صورت فصلی در جمع دانشجویان حضور خواهم یافت تا مطالبات دانشجویان را زمینه‌های مختلف دنبال کنم. تلاش ما این است که دانشجومعلمان با انگیزه برای ترتیت دانش آموزان آماده شوند.

در این جلسه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گرگان، به بیان نکاتی از قبیل ضرورت توجه به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت از سوی نمایندگان مجلس، مشکلات پیرامون دانشگاه فرهنگیان، ضرورت توجه به سند تحول آموزش و پرورش، تغییر رویکرد و نگاه جامعه به نهاد آموزش و پرورش، خرید خدمات آموزشی، واگذاری دانشگاه فرهنگیان و عدالت آموزشی پرداختند.

نظر شما