شناسهٔ خبر: 40369034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سکوت سریالی مدیرعامل ذوب‌آهن؛ خبری در راه است؟!

خبرگزاری میزان- در حالی که باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درگیر ۲ موضوع بسیار مهم است، مدیرعامل این باشگاه روزه سکوت گرفته است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - پس از شیوع ویروس کرونا و لغو رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، میودراگ رادولوویچ، سرمربی اهل مونته‌نگرو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اجازه از سوی باشگاه به مرخصی رفت و هنوز به ایران برنگشته است. اگرچه از سوی سرپرست تیم یا سخنگوی ذوب‌آهن هر بار شایعه عدم بازگشت رادولوویچ تکذیب می‌شود، اما هر روز خبری منتشر می‌شود مبنی بر اینکه این سرمربی قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

در این بین، سکوت جواد محمدی، مدیرعامل جوان و تازه‌کار باشگاه ذوب‌آهن بسیار عجیب است. باشگاه ذوب‌آهن، احمد جمشیدی را به عنوان سخنگو انتخاب کرده تا پاسخگوی سوالات مختلف درباره تیم باشد، اما بدون شک مسائلی وجود دارد که فقط شخص مدیرعامل باشگاه باید پاسخ آنها را بدهد تا این مسائل برای هواداران ذوب‌آهن کاملا روشن شود.

برای مثال؛ چندی پیش مشخص شد که سه عضو هیئت مدیره ذوب‌آهن، رئیس کمیته انضباطی این باشگاه و رسول کربکندی، رئیس سازمان فوتبال ذوب‌آهن بازنشسته هستند و باید این باشگاه را ترک کنند. در این مورد انتظار می‌رفت که مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به ماجرا ورود کند و یک پاسخ قاطع و مشخص به هواداران بدهد، اما او ترجیح داد سکوت کند تا این موضوع هچنان در هاله‌ای از ابهام باقی بماند. از سوی دیگر، جمشیدی که هم سخنگوی باشگاه است و هم جزو لیست بازنشسته‌ها، ترجیح داد در این مورد صحبتی نکند. هرچند که در این مورد جمشیدی نباید صحبتی می‌کرد و این وظیفه مدیرعامل باشگاه بود که پاسخگو باشد.

با این شرایط، به نظر می‌رسد یا مدیرعامل ذوب‌آهن از چیزی خبر ندارد که البته بعید است اینطور باشد، یا اختیارات وی در حدی نیست که تصمیم‌گیرنده نهایی باشد و یا اتفاق خاصی رخ داده که ترجیح داده روزه سکوت بگیرد. به هر صورت، عملکرد محمدی در چند وقت اخیر نشان می‌دهد اگرچه او کار‌های مثبتی در باشگاه انجام داده، اما چندان به وظایف کاری یک مدیرعامل آشنایی و اشراف کامل ندارد. با این شرایط، باید منتظر ماند و دید در نهایت این ۲ موضوع مهم که به معضل در باشگاه ذوب‌آهن تبدیل شده در نهایت به کجا می‌انجامد.

انتهای پیام/

نظر شما