شناسهٔ خبر: 40368878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خضریان: برخی می‌خواهند به هر قیمتی از ابتدای مجلس یازدهم حاشیه‌سازی کنند

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در مورد حضور خود در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم در روز گذشته نوشت: برخی می‌خواهند به هر قیمتی از همین ابتدای مجلس یازدهم حاشیه‌سازی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در مورد حضور خود در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم در روز گذشته نوشت: یکی از اولویت‌های کشور که در شرایط اپیدمی کرونا نیز تشدید شده است، موضوع معیشت مردم خصوصا معیشت طبقه ضعیف و مستضعف جامعه است. امروز صبح که عازم ایستگاه مترو جهت حضور در مجلس بودم، یک گفتگوی کوتاه با کارگران کنار خیابان و مشکلات بیمه‌ای و کاهش درآمدشان در چند ماه اخیر داشتم.

در ورودی ایستگاه صادقیه نیز مغازه‌های اغذیه فروشی که مدتی است با مشکلات متعدد روبرو هستند و تعطیلی آنها خودنمایی می‌کند؛ یا بیکاری دستفروشان همیشگی داخل مترو به دلیل عدم استقبال مشتریان و کاهش محسوس استفاده‌کنندگان از مترو، همه و همه حاکی از لزوم توجه به مساله معیشت دارد.

ضمنا برخی می‌خواهند به هر قیمتی از همین ابتدای مجلس یازدهم حاشیه‌سازی کنند، واضح است که بنده از ایستگاه بهارستان به عنوان نمادی از یک مقطع زندگی استفاده کردم. اما توپخانه رسانه‌ای آنهایی که معیشت مردم را به گروگان گرفته، نمی‌خواهد صدایی حتی به قدر یک مترو نوشت به مردم برسد.

انتهای پیام/

نظر شما