شناسهٔ خبر: 40367295 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رایتل مسیر «ایران همدل» را ادامه می‌دهد/ کنسرت آنلاین «حمید عسگری»

جمعه شب این هفته ساعت ۲۰ «حمید عسگری» خواننده شناخته شده پاپ ایران، بدون حضور تماشاگر در برنامه اینترنتی پانوراما می‌خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، طنین «ایران همدل» در کنسرت موسیقی می‌رود تا به ضیافت هم‌سرایی و نوع دوستی تبدیل ‌شود؛ جمعه شب این هفته ساعت ۲۰ «حمید عسگری» خواننده شناخته شده پاپ ایران، بدون حضور تماشاگر در برنامه اینترنتی پانوراما می‌خواند.
 
همین روزهای نه چندان دور بود؛ روزهایی که وقتی تماشاگران دسته دسته مسیرهای منتهی به سالن‌های اجرای کنسرت را طی می‌کردند، هیاهو و نشاط فضا را پر می‌کرد. صندلی‌های سالن یک به یک پر می‌شد، سازها کوک و نبض جمعیت با هم هماهنگ. موسیقی چنین خاصیتی دارد؛ خلق همدلی و همراهی جمعی که این روزها در قالبی دیگر اما همچنان موثر و مفید جلوه‌گری می‌کند.
 
پاندمی کووید-۱۹ اگرچه فرصت مغتنم اجتماعاتی نظیر کنسرت‌ها، سینماها، تماشای مسابقات ورزشی و... را از ابنا بشر گرفت اما علاقه‌مندان و برگزارکنندگان موسیقی، دست روی دست نگذاشتند و بستر وسایل ارتباط جمعی و اینترنت را دست آویز بازگشت به دوران دلنشین رویدادهای جمعی موسیقی قرار دادند. دورانی که می‌شد موسیقی را در جمع و با جمع شنید.

حالا هم می‌توان در هر نقطه‌ای از اجتماع، خانه و محل کار به جمع حاضران رویدادهای موسیقی پیوست و  چراغ فرهنگ و هنر را برای آرامش جان و روح بشر، همچنان روشن نگه داشت.

در همین حال، موسیقی از طریق اجراهای آنلاین و آفلاین به مقابله با «کووید-19» و تبعات آن برخواسته و در این بین، تعدادی از مجموعه‌های بزرگ خدماتی و اقتصادی در تلاش هستند با وجود مشکلات مالی موجود، وظیفه خود در قبال هم وطنانشان را به انجام برسانند و به اندازه وسع و توان، گامی برای کمک به گذر از شرایط موجود بردارند. گام‌هایی شاید در ظاهر کوچک اما نویدبخش مسیری که با پیوستن سایرین می‌تواند نتیجه بخش شود.

همین است که وقتی در خبرها می‌آید یک شرکت خدمات ارتباطی(اپراتور)، حامی کنسرت حمید عسگری است، می‌توان ماجرا را  فراتر از حمایت هنر و هنرمند دید، حالا پای همدلی و همصدایی جمعی در میان است، همدلی‌هایی که برای گذر از روزهای سخت با طرح اجرای موسیقی خودنمایی می‌کند. 

خواننده آهنگ‌های ماندگار «خوشبختی»، «خنده و گریه» و «باور کن» در کنار گروه نوازندگان خود، به بهانه کمپین «ایران همدل» در برنامه پانوراما می خواند که حال و هوای دل ایرانی ها تازه شود.
برنامه اینترنتی پانوراما با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل و در قالب گفتگومحور با آغاز سال 99 شروع به کار کرده. اولین قسمت آن روز سیزده بدر با شعار «سیزده نه در» پخش شد و ادامه پیدا کرد تا مردم در خانه‌ها بمانند و همه گیری کرونا، زودتر از آنچه که پیش‌بینی می‌شود، از این جهان رخت بربندد.

پلتفرم‌های نمایش ویدیو همچون وب‌سایت رایتل، آپارات، فیلیمو، نماوا، آنتن، آی‌گپ، فیلم‌نت، گپ‌فیلم، ویدانه و تلویزیون تعاملی تیوا، میزبان دوستداران موسیقی در ایران و جهان برای پیوستن به لذت موسیقی و تمرین «همدلی» خواهند بود.

مشترکین این اپراتور همچنین می‌توانند با پیوستن به کمپین #مشق_همدلی رایتل در خرید وسایل کمک آموزشی دیجیتال برای کودکان کردستانی، بانی خیر همراهی و نوع دوستی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما