شناسهٔ خبر: 40366944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیروی از ولایت فقیه خنثی کننده فتنه‌های دشمن

فرمانده سپاه ثار الله کرمان گفت: ملت ایران از هر جناح و مذهبی درباره منافع ملی نظر واحدی دارند و در فتنه‌ها، هوشمندانه راه خود را از دشمنان نظام جدا می‌کنند و تابع ولایت فقیه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان امروز در دیدار با سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه خدا را شاکریم که اقدامات و عملکرد احمقانه دشمن خود را نشان داد و برای ما سبب خیر شد، گفت:  حماقتی که دشمنان نظام اسلامی یک سال پیش در بحث تحریم سپاه پاسداران و فرماندهان و نیروی انتظامی انجام دادند و تصور می‌کردند که این اقدام آن‌ها باعث می‌شود که این دو نهاد از بدنه ملت جدا شوند، نتیجه عکس داده و این نهاد‌ها بیشتر در قلب ملت ما جای گرفتند.

او با اشاره به اینکه ملت ما هوشمند است و از هر جناح فکری و از هر مذهب و قوم و طایفه‌ای که باشند در بحث منافع ملی یک نظر دارند و حقیقت این است، گفت: ملت بزرگ ایران در عمر چهل ساله انقلاب ما بار‌ها و بار‌ها پایبندی به نظام را ثابت کردند و حماسه ۹ دی و حرکت بزرگ ملت ایران در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ نمونه بازری از آن است و خروجی آن باعث شد که راه خود را از دشمن جدا کردند و این نشان از هوشمندی ملت ایران است.

سردار معروفی با بیان اینکه حرکت بزرگ ملت ایران در تبعیت از فرمان و حکمت رهبری در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه نیز نشان از هوشمندی ملت ایران دارد،  افزود: دشمن به دنبال آن بود تا به معیشت مردم ضربه زده و در خلاء ایجاد شده از مشکلات معیشتی شیوع ویروس کرونا به ما ضربه بزند؛  اما لبیک ملت ایران به فرمان رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی)  باعث شد که راهبرد دشمن از بین برود.

او اقدامات دشمن را عملیات روانی دانست و افزود: وقتی دشمن پس از برجام و پسابرجام می‌گوید که ما در خاورمیانه با یک ابرحریف طرف هستیم، ابرحریفی که نقشه ما را می‌داند، دنبال می‌کند، سناریو ما را می‌بیند و می‌داند و به موقع آن را برای ملت ایران تبیین و تشریح می‌کند و ملت ایران نیز به زیبایی از آن اطاعت می‌کنند، منظور آن‌ها از این ابر حریف مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)  است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هدف دشمن در این حوزه بی‌ثبات‌سازی این قدرت، قوت و ولایت بوده و به دنبال جدا کردن امت از ولایت است، گفت: دشمن، زمانی که می‌خواهد بی‌ثبات‌سازی را ایجاد کند تلاش می‌کند تا افراد نزدیک به حضرت آقا را بزند تا دور ولایت خالی شود، همان کاری که دشمنان در کربلا کردند.

او تلاش دشمنان برای تحریم ارکان اصلی نظام را تلاش دشمن برای زدن خیمه انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن به خوبی می‌دانند که نیروی انتظامی هم مانند سپاه مطیع محض فرمان رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی)  است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمنان نظام تصور می‌کردند که می‌توانند در اتفاقات پارسال، انقلاب اسلامی را جمع کنند، گفت: اما درغائله‌های شهری ناموفق بوده و نیروی انتظامی موفق شد به راحتی اتفاقات جزئی را جمع کند.

او با بیان اینکه اگر می‌خواهید ببینید کسی تا چه اندازه بزرگ شده، ببنید دشمنان چه رفتاری با او دارند، از او تعریف کرده یا تحریم می‌کنند افزود: حاج قاسم بسیار بزرگ بود و از این رو دشمن این شخصیت بزرگ را به شهادت رساند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنیم که انقلاب ما بسیار بزرگ شده و از این رو دشمنان بزرگی هم داریم و در برابر آن‌ها باید سد فولادی باشیم و در کنار هم قرار بگیریم، گفت: سپاه مانند سد فولادین در کنار نیروی انتظامی است و اگر قرار باشد جان خود را برای انقلاب بدهیم با هم می‌دهیم و با هم برای انقلاب آبروی خود را می‌گذاریم.

انتهای پیام/م 

نظر شما