شناسهٔ خبر: 40366860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

از گوشه و کنار ایلام|تحریم نیروی انتظامی، نماد شکست مضاعف آمریکا است

دفتر خبرگزاری تسنیم در ایلام در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه‌ و کنار استان منعکس می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

 
تحریم نیروی انتظامی، نماد شکست مضاعف آمریکا است

سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رسانه‌های ایلام، تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی خاصه نیروی انتظامی را نماد ضعف آمریکا دانست، گفت: وقتی مردم عادی مورد هجمه قرار می‌گیرند یعنی کفگیر راهبردهای نظامی و سخت‌افزاری و سیاسی دشمن به ته‌دیگ رسیده است.

فلاحی افزود: تحریم اقتصادی نماد شکست دشمن است و این‌که اکنون دامنه تحریم‌ها را به افراد و شخصیت‌ها و نهارهایی که مسئول امنیت مردم عادی هستند ازجمله نیروی انتظامی گسترش داده است نماد شکست مضاعف آمریکا است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد امنیت پایدار در ایران است و تحریم آن نشانه حمایت آمریکا از ناامنی است.

یک هزار و 13 هکتار از اراضی  ایلام تحت پوشش سامانه گرمسیری قرار می‌گیرد

علی مراد اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سفر خود به ایلام، از تحت پوشش قرار گرفتن یک هزار و 13 هکتار از اراضی  ایلام در طرح گرمسیری خبر داد و گفت: این طرح از پیشرفت بسیار خوبی در استان ایلام برخوردار است و تا تیرماه امسال یک هزار و 13 هکتار از اراضی کشاورزی استان ایلام تحت پوشش سامانه گرمسیری قرار می‌گیرد.

مرادی یادآور شد: اجرای این پروژه ضمن ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی و آب و خاک استان، در افزایش تولید محصولات کشاورزی نقش بسزایی خواهد داشت.

وی گفت: عملیات اجرایی احداث شبکه‌های آبیاری در سامانه گرمسیری ایلام با تمام ظرفیت کاری در حال انجام است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ایلام افزود: با توجه به اهمیت و تأثیرات طرح در منطقه، اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌ها در زمان بندی تعیین شده مورد تاکید قرار دارد.

ازدحادم غیر قابل پیش بینی مراجعان درمرکز تعویض پلاک ایلام

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در رابطه با دلایل اصلی افزایش ناگهانی تعداد مراجعان به مرکز تعویض پلاک، اظهار داشت:خارج کردن و انتقال پلاک‌های فعال به خریداران خودرو جهت رفع محدودیت ثبت نام در پیش فروش های ایران خودرو و شرکت سایپا ،تعطیلی دو ماهه مرکز ناشی از شیوه ویروس کرونا و مسائلی از این دست از جمله دلایل افزایش حجم متقاضیان می باشد.

وی با بیان اینکه حجم مراجعان در چند روز اخیر بطور قابل ملاحظه و غیرقابل پیش بینی افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر به دلیل محدودیت های زیر ساختی و تجهیزاتی امکان ارائه خدمات به این تعداد از متقاضیان در مرکز تعویض پلاک استان وجود ندارد.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه عمده این مشکلات به دلیل خرید و فروش های قولنامه ای خودرو و بی تفاوتی نسبت به موضوع نقل و انتقال پلاک در زمان خرید و فروش است ،خاطر نشان کرد :برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ضروری است متعاملین در هنگام خرید و فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه و پلاک را به نام خریدار انتقال دهند.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان با تاکید بر اینکه در بازه زمانی کوتاه نمی‌توانیم تعداد غرفه‌ها را بیش از این افزایش دهیم، از شهروندان خواست: تا بازگشت شرایط به حالت عادی از مراجع غیرضروری به این مرکز خودداری کنند.

انتهای پیام/180/ی

نظر شما