شناسهٔ خبر: 40366270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی

درج اطلاعات و تكميل مدارك پذيرفته شدگان مرحله اول در سامانه اقدام ملى مسكن الزامى است

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از متقاضیانی که در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند خواست نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی احمد مرزبان ، مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت : متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی مدارک موردنیاز را به این اداره کل تحویل نداده و یا در سامانه طرح اقدام ملی بارگذاری ننموده اند از روز شنبه  ۱۰ خرداد ٩٩ تا اطلاع ثانوى مى توانند با مراجعه به بخش "پيگيرى درخواست" در سايت http://tem.mrud.ir  نسبت به اين امر اقدام كنند.

مرزبان بیان کرد : متقاضیان بعد از دريافت پيامك از طريق سامانه طرح اقدام ملى مسكن، صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه كرده و اقدام به بارگذارى مدارك كنند.

وی افزود : كليه متقاضيان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نيز افرادى كه به دليل شرايط فاصله گذارى اجتماعى ناشى از شيوع ويروس كرونا در فاز دوم صرفا كد ملى خود را به سامانه پيامكى طرح اقدام ملى مسكن ارسال كرده اند براى ثبت نام و بارگذارى مدارك از روز سه شنبه ١٣ خرداد٩٩ تا اطلاع ثانوى، مى توانند با مراجعه به بهش "پيگيرى درخواست" در سامانه طرح اقدام ملى مسكن به نشانى http://tem.mrud.ir نسبت به تكميل اطلاعات ثبت نام اقدام كنند.

مرزبان اظهار داشت : زمانبندى ويرايش اطلاعات ثبت نامى متقاضيان مرحله اول و دوم، زمانبندى ثبت اعتراض به نتايج پالايش متقاضيان مرحله اول و همچنين زمانبندى بارگذارى مدارك توسط متقاضيان تاييدشده در مرحله دوم نيز جهت اطلاع رسانى لازم، متعاقبا از طریق سامانه طرح اقدام ملی و پورتال این اداره کل به آدرس ww.markazi.mrud.ir و کانال اطلاع رسانی @rahshahrsazii  اعلام مى شود.

نظر شما