شناسهٔ خبر: 40365211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

مجلس یازدهم اجرای قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی و لوکس را پیگیری کند

منتخب مردم بروجرد در مجلس یازدهم گفت: این مجلس باید نسبت به اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس که در بودجه سال ۹۹ تصویب شد، توجه ویژه‌ای داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، عباس گودرزی منتخب مردم بروجرد در مجلس یازدهم در جلسه علنی امروز (پنجشنبه، 8 خرداد) مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی، گفت: با توجه به اتمام انتخابات هیات رئیسه مجلس موضوعات و اولویت‌های کشور باید در دستور کار مجلس قرار گیرد، ما نباید فرصت پیش رو تا انتخابات ریاست جمهوری را از دست بدهیم و برای حفظ شأن کشور مسائل اقتصادی را در اولویت قرار دهیم.

وی افزود: مجلس موضوع مسکن و معیشت مردم را باید در رأس مسائل اقتصادی مورد توجه قرار دهد، ضمن اینکه نسبت به اجرای قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی و لوکس که در بودجه سال 99 تصویب شد، توجه ویژه‌ای داشته باشد.

منتخب مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: متاسفانه این قانون هنوز اجرا نشده و اگر به دولت واگذار کنیم تعلل خواهد کرد بنابراین با توجه به وضعیت آشفته بازار مسکن و انتظار مردم از منتخبان خود نسبت به اجرای این قانون باید تذکرات لازم داده شود و نظارت کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: فراکسیون‌های مختلفی در مجلس در حال شکل‌گیری است، این در حالی است که ما نباید اصالت را از کمیسیون‌های تخصصی بگیریم بنابراین بهتر است فراکسیون‌های کوچک ذیل فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی یا کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل شود.

نظر شما