شناسهٔ خبر: 40364688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد

کهگیلویه و بویراحمدی ‌ها ۳میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند

محبوبه بخشایش‌نیا

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم مؤمن و خداجوی استان از عید فطر امسال تاکنون، سه میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات خود را برای کمک به نیازمندان پرداخت کردند.

صاحب‌خبر -

“قباد مبشری” افزود: تاکنون بر اساس آمار اولیه مردم روزه ‌دار استان سه میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات خود را برای حل مشکلات نیازمندان پرداخت کرده ‌اند. 

وی تصریح کرد: از مجموع مبالغ جمع‌آوری ۲ میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان آن فطریه عام، ۸۶۴ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان آن فطریه سادات و مابقی کفاره عمد و غیر عمد بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تمامی مبالغ جمع ‌آوری ‌شده زکات فطریه و کفارات در کوتاه ‌ترین زمان بین افراد نیازمند توزیع می ‌شود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مبشری ضمن تقدیر از مردم نیک ‌اندیش کهگیلویه و بویراحمد به خاطر مشارکت پرشور در برنامه ‌های کمیته امداد، بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار برای پرداخت زکات فطریه و کفارات و سایر نذورات خود، علاوه بر مراجعه حضوری به ادارات و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۵۸۸۷۷ فطریه و کفارات خود را برای کمک به نیازمندان کمیته امداد پرداخت کنند. 

انتهای پیام 

نظر شما