شناسهٔ خبر: 40364518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

پورابراهیمی: مجلس یازدهم دارای افراد فعال و کاربلد است / ارائه برنامه جامع فراکسیون انقلاب اسلامی تا اواخر خرداد

نماینده کرمان در مجلس تصریح کرد: در مجلس یازدهم نمایندگانی حضور دارند که به نوعی متخصص، کاربلد و با تجربه هستند که این امید دهنده به جامعه است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: جلسه پنجشنبه با منتخبین نمایندگان شورای ائتلاف سراسر کشور در تهران برگزار شد که با توجه به جلسه قبل، اولین جلسه با موضوع هیئت اجرایی برای منتخبین شورای ائتلاف برگزار شد.

وی ادامه داد: در هیئت اجرایی شورای ائتلاف در حال تعیین و مشخص کردن راه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی هستیم که انشاالله تا رسیدن به تشکیل هیئت رئیسه دائمی و همچنین هیئت رئیسه شورای مجمع عمومی و هیئت شورای مرکزی فراکسیون تشکیل بشود. 

پور ابراهیمی گفت: فلذا فعلا اداره فراکسیون برعهده هیئت اجرایی شورای ائتلاف است تا زمانی که تشکیلات هیئت شورای مرکزی، هیئت رئیسه را انتخاب کند.

نماینده کرمان در مجلس تصریح کرد: در مجلس یازدهم نمایندگانی حضور دارند که به نوعی متخصص، کاربلد و با تجربه هستند که این امید دهنده به جامعه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده در جلسه پنجشنبه پیشنهادی ارائه دادم که مورد تایید منتخبین هم قرار گرفت. بدین صورت که مقرر شد فراکسیون برنامه اهداف چهارساله را بعد از تشکیل مجمع عمومی و شورای مرکزی مشخص کند و برای رسیدن به آن اهداف حرکت لازم صورت بگیرد.

پورابراهیمی افزود: تا اواخر خرداد ماه، فراکسیون انقلاب اسلامی یک برنامه جامع از شورای مرکزی فراکسیون اتقلاب اسلامی به طور شفاف به مردم ارائه می‌دهد.

نماینده کرمان بیان داشت: در این چهارسال فراکسیون انقلاب اسلامی اهداف میان مدت و کوتاه مدتی دارد که اقدامات کوتاه مدت ما یکسال اول مجلس است که این هدف بسیار حائز اهمیت است، زیرا باید یکسری اقدامات صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اکنون کارگروه اقتصادی تشکیل شده است که این کارگروه اقتصادی با بررسی اولویت امروز که بحث معیشت و اقتصاد است؛ هرچه سریع‌تر چارچوب این اقدام را تعیین می‌کند و امیدواریم تمام برنامه‌های اقتصادی و برنامه‌های دیگر در سایر بخش‌ها تهیه شوند و به تصویب مجمع و شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برسد.

پورابراهیمی گفت: بعد از تصویب در شورای مرکزی این برنامه‌ها به مرحله اجرا می‌رسند چه برنامه‌هایی که نیاز به تصویب قانون دارند و چه برنامه‌هایی که نیاز به اجرا و نظارت.

نماینده کرمان در پایان بیان داشت: اکنون فراکسیون با حضور ۲۲۰ منتخب تشکیل شده است که من به عنوان یک عضو از هیئت اجرایی آن از دیگر نمایندگان انقلابی دعوت می‌کنم به این فراکسیون بپیوندند تا یک مجلس قوی تشکیل شود. جهان نيوز

نظر شما