شناسهٔ خبر: 40364481 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس شورای عالی استان‌ها مطرح کرد؛

تصویب طرح مدیریت یکپارچه اولویت اصلی شورای عالی استان‌ها

احمدی بر تصویب طرح مدیریت یکپارچه به عنوان اولویت اصلی شورای عالی استان‌ها تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها پس از سی و یکمین جلسه شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران گفت: درباره اتفاقات گذشته نمی‌خواهم صحبت کنم و امروز بر اساس تکلیف محول شده باید وظیفه خود را انجام دهیم که یکی از مهمترین آن‌ها بردن طرح‌های مغفول مانده به مجلس شورای اسلامی است.

رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: ما از امروز طرح‌های مهم را در کمیسیون تخصصی بررسی می‌کنیم و پس از تأیید اعضا، آن‌ها را به مجلس خواهیم برد، زیرا دارای ظرفیت ۱۱۷ هزار نفری هستیم که در دور‌ترین نقاط کشور با استفاده از نهاد شورا‌ها می‌توانیم مشکلات ریز مردم را حل کنیم.

احمدی با اشاره به اصل مهم نظارتی شورای عالی استان‌ها ادامه داد: اصل نظارت که یکی از وظایف نهاد شوراهاست، مغفول مانده و ما در این زمینه باید پیش از گذشته نظارت خود را افزایش دهیم تا پیش از بروز هر گونه فسادی جلوی آن را بگیریم.

رئیس شورای عالی استان‌ها درباره آخرین وضعیت بودجه شورای عالی استان‌ها افزود: ۳۶ میلیارد تومان بودجه امسال شورای عالی استان هاست که به دلیل شرایط کرونایی نتوانستیم آن را به تصویب برسانیم.

او ادامه داد: طرح مدیریت جامع یکپارچه موضوعی است که باید دنبال شود.

بیشتر بخوانید: انصراف الویری از نامزدی در انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها

بیشتر بخوانید: سیر تا پیاز ابطال انتخابات شورای عالی استان ها

انتهای پیام/

نظر شما