شناسهٔ خبر: 40364353 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان «مهدوی زفرقندی» را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم افتخار السادات جعفری تنباکوئی مادر گرامی شهیدان معزز «حمید، سعید و مجید مهدوی زفرقندی» را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در این پیام آورده است: صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.  درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم افتخارالسادات جعفری تنباکوئی» مادر گرامی شهیدان معزز «حمید، سعید و مجید مهدوی زفرقندی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگردان در ادامه این پیام آورده است: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرتان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
حمید مهدوی زفرقندی اسفند ۶۲ در سن ۲۳ سالگی در عملیات خیبر به شهادت رسید و سعید و مجید مهدوی زفرقندی نیز به فاصله ۲ روز از یکدیگر در ۲۰ و ۱۷ سالگی و در عملیات والفجر یک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظر شما