شناسهٔ خبر: 40361528 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رسانه‌های صهیونیستی کدام بخش از سخنان سید نصرالله را برجسته کردند؟

مصاحبه رادیویی سید حسن نصرالله به ویژه آن بخش از سخنان وی که درباره شکست رژیم اسرائیل در لبنان بود٬ بازتاب زیادی در رسانه‌های صهیونیستی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، اظهارات «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در گفتگو با رادیو نور٬ صبح دیروز تیتر اصلی روزنامه‌های صهیونیستی بود.

مقامات دشمن در سخنان سید نصرالله توجه خود را به صحبت‌های وی درباره «بنی گانتس» وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی که در جنوب لبنان یکی از مسئولان ارشد نظامی صهیونیست‌ها و آخرین افسر دشمن بود که از لبنان خارج شد معطوف کرده بودند. همانطور که پایگاه خبری العهد دو روز قبل طی انتشار مقاله‌ای نشان داد که اسرائیل چگونه در برابر چشمان «شهید عماد مغنیه» تحقیر شده بود٬ سخنان دبیر کل حزب‌الله نیز به خوبی عنوان می‌کرد که بنی گانتس چگونه شکست و ناامیدی را در لبنان تجربه کرده است.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» در واکنش به مصاحبه رادیویی سید حسن نصرالله خبر خود را با این تیتر نوشت:« سید حسن نصرالله: بنی گانتس٬ وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی تجربه شکست در لبنان را دارد».

«معاریو» روزنامه دیگر صهیونیستی نیز خبر اصلی خود را در واکنش به سخنان سید نصرالله با این تیتر منتشر کرد: « حسن نصرالله: بنی‌گانتس تجربه ناامیدی در لبنان را دارد».

در همین زمینه سایت صهیونیستی والا نوشت: «حسن نصرالله به مناسبت بیستمین سالگرد اخراج اسرائیل از جنوب لبنان اعلام کرد که بنی‌گانتس تجربه شکست و ناامیدی در لبنان را دارد».

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود با تیتر « حسن نصرالله درباره بنی گانتس: وزیر جنگ شکست‌خورده» سخنان دبیر کل حزب‌ الله لبنان را بازتاب داد.

شبکه 13 اسرائیل آن بخش از سخنان سید نصرالله را که مربوط به تهدیدات وی علیه دشمن بود برجسته کرده و با این تیتر خبر اصلی خود را منتشر کرد: « دبیر کل حزب‌الله لبنان: به هرگونه تجاوز اسرائیل علیه لبنان فورا پاسخ می‌دهیم».

انتهای پیام/

نظر شما