شناسهٔ خبر: 40360649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از ابتدای بحران کرونا؛

۱۴ هزار بسته معیشتی توسط ناحیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) کرمان توزیع شد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) کرمان با اشاره به اینکه قبل از فرمان رهبری مبنی بر رزمایش مواسات؛ چهار هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد؛ افزود: پس از آن و با احتساب مرحله سوم؛ ۱۰ هزار بسته توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حمیدرضا حسینخانی؛ صبح پنجشنبه(۸ خرداد) در نشست خبری از توزیع سومین مرحله کمک های مؤمنانه خبر داد و گفت: در این مرحله در مجموع دو هزار و ۵۰۰ بسته از مجموع نواحی و پایگاه های حوزه مقاومت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان توزیع می شود.

 

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیر(علیه السلام) کرمان با اشاره به اینکه قبل از فرمان رهبری مبنی بر رزمایش مواسات؛ چهار هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد؛ افزود: پس از آن و با احتساب مرحله سوم؛ ۱۰ هزار بسته توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه جامعه هدف توزیع بسته های معیشتی شهرهای گلباف، راین، ماهان، شهرک های سیدی و پدر، منطقه سرآسیاب، کسبه و دیگر افراد متضرر از بیماری کرونا است؛ اظهار داشت: بیش از دو تن گوشت منجد،۱۵۰۰ کیلو خرما، بیش از ۸۰۰ بسته بهداشتی، بیش از ۴ هزار پاکت آبمیوه و... توزیع شده است.

 

حسینخانی همچنین راه اندازی آشپزخانه برای طبخ و توزیع غذا میان نیازمندان را از دیگر اقدامات قابل ذکر عنوان و بیان کرد: ۱۴ هزار وعده غذای گرم با همت گروههای جهادی و بسیجی در این آشپزخانه طبخ و توزیع شد.
 

 

 

 

وی به اهدای ۱۰ دستگاه کولر، ۵ یخچال، ۴ اجاق گاز، ۲ آبگرمکن، ۱۰ تا ۱۵ سرویس قابلمه و سه سبد جهیزیه نیز در راستای رزمایش مؤمنانه اشاره کرد و گفت: با توجه به نیازی که در انتقال خون وجود دارد؛ هفته آینده اهدای خون انجام می شود.

 

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیر(علیه السلام) کرمان تصریح کرد: کمک های مؤمنانه طبق شناسایی انجام شده توسط پایگاه ها، در محلات با محوریت مساجد و امام جماعت و شبانه توزیع می شود.

 

پایان پیام/80

نظر شما