شناسهٔ خبر: 40359434 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

خلیل‌زاده و منزوی از استقلال رفتنی شدند

اوضاع و شرایط استقلال درحال روبه‌راه شدن است و آبی‌ها با سعادتمند کم‌کم شرایط‌شان بهتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرهیختگان: اوضاع و شرایط استقلال درحال روبه‌راه شدن است و آبی‌ها با سعادتمند کم‌کم شرایط‌شان بهتر می‌شود. بعد از پایان دعواهای مدیریتی و بسته‌شدن قرارداد با کارگزاری جدید، شرایط مالی آبی‌ها هم به‌نسبت بهترشده و پرداختی مطالبات بازیکنان و کادرفنی در دستورکار قرار گرفته است، هرچند در این بین نگرانی‌ها درخصوص دیاباته و میلیچ و اخبار روزانه‌ای که درباره فسخ احتمالی قرارداد آنها منتشر می‌شد، باشگاه و هواداران را آشفته و سردرگم کرده بود اما این قضیه هم ختم‌به‌خیر شده و ابتدا میلیچ راهی ایران و به تمرینات اضافه شده و سپس طبق اخبار قرار است شیخ هم فرداشب راهی تهران شده تا جمع شاگردان مجیدی کامل شود.

با این حال یکی از مواردی که هنوز در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد به هیات‌مدیره استقلال مربوط می‌شود که مدت‌هاست به‌صورت ناقص و با چیدمانی نامنظم و با حضور مدیرانی مستعفی که البته اهداف‌شان در تضاد با یکدیگر است، اداره می‌شود. در همین مدت اخیر نیز برخی از این اعضا سعی کردند با سنگ‌اندازی در مسیر یکدیگر خود را به‌عنوان ناجی استقلال معرفی کرده و در نهایت هم با استعفاهایی که هنوز برخی از آنها تعیین‌تکلیف نشده سعی کردند مدیرعامل جدید باشگاه را در تنگنا قرار دهند. موردی که در امضای قرارداد با کارگزار جدید آبی‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به چشم آمد.

هیات‌مدیره یکدست می‌شود

با همه این تفاسیر از وزارت ورزش اخبار خوبی برای استقلالی‌ها به گوش می‌رسد و به احتمال زیاد کامروان منزوی که مدت‌هاست درحالت استعفا به‌کار در هیات‌رئیسه آبی‌پوشان ادامه می‌دهد به‌همراه اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات‌مدیره این باشگاه ازجمع اعضای هیات‌مدیره برای همیشه جدا می‌شوند تا بعد از علی فتح‌الله‌زاده که با استعفایش در روزهای پایانی سال گذشته موافقت شد، دو عضو دیگر نیز رفتنی شوند.

به این ترتیب و با رفتن منزوی و خلیل‌زاده، فقط نظری و سعادتمند درجمع اعضا باقی خواهند ماند و شنیده می‌شود تا پایان خرداد و حدود سه هفته دیگر و به‌منظور تکمیل و یکدست‌شدن هیات‌مدیره استقلال، سه عضو دیگر که درجمع آنها مدیران خوشنام اقتصادی و شاید سیاسی هم حضور داشته باشند، با ابلاغ وزارت ورزش معرفی خواهند شد تا در هیات‌مدیره استقلال مشغول به‌کار شوند.

جلسه سعادتمند با کارگزاران قدیمی استقلال

هنوز حاشیه‌های فسخ قرارداد استقلالی‌ها با کارگزار قبلی یعنی آریابرتر و امضای قرارداد با کارگزار جدید یعنی جهان‌فولاد متین داغ است و سرنوشت ادامه همکاری آنها با استقلال تقریبا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از یک‌سو شنیده می‌شود کارگزار قبلی به‌خاطر نادیده گرفته‌شدن مفاد قرارداد و فسخ یک‌طرفه آن از استقلالی‌ها شکایت کرده و ازسوی دیگر آبی‌ها معتقدند بندهای زیادی در قرارداد با آریابرتر وجود دارد که این کارگزار نسبت به انجام آنها کوتاهی کرده و حالا در این خصوص دست بالا با باشگاه است و حتی اگر شکایتی هم در کار باشد این استقلال است که در پایان برنده دادگاه خواهد بود.

با این حال و طبق شنیده‌های «فرهیختگان»، سه کارگزار قدیمی استقلال که طی سال‌های قبل‌تر وظیفه پیداکردن اسپانسر و تامین منابع مالی آبی‌ها را برعهده داشتند، ادعاهای جدیدی را درخصوص مطالب‌شان از باشگاه استقلال مطرح کرده و نکته عجیب اینکه شنیده می‌شود حتی یکی از آنها طلب سنگین میلیاردی از استقلال دارد و به‌تازگی نیز در این خصوص اقداماتی را انجام داده است. ازسوی دیگر سعادتمند نیز که فعلا درگیر اقدامات اقتصادی برای باشگاه است از نماینده‌های این سه کارگزار درخواست کرده طی روزهای آینده در جلساتی جداگانه ادعاهای خود را با سند و مدرک مطرح کرده تا همکاری لازم برای بازپرداخت مطالبات و تسویه‌حساب با کارگزاران قدیمی استقلال صورت بگیرد.

نظر شما