شناسهٔ خبر: 40359253 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

نقش آفرینی ۲۱۰ کانون فرهنگی و هنری در ایام کرونا

دولت آبادی گفت: حدود ۲۱۰ کانون در ایام کرونا با فعالیت های مختلف از جمله گندزدایی، ضدعفونی، ایست های بازرسی، تولید ماسک و دستکش و تهیه بسته های غذایی فعالیت داشتند.

صاحب‌خبر -

« علیرضا دولت آبادی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ایام کرونا نشان دادند که ظرفیت های بالایی در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به مواردی در این زمینه اشاره کرد و گفت: بیش از 2 هزار بسته گوشت قرمز در مناطق محروم استان توسط 50 کانون فرهنگی و هنری مسجد استان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه بیش از 50 هزار ماسک قابل شستشو توسط کانون ها تولید شد، ادامه داد: بیش از سه هزار دستکش و بیش از یک هزار و 500 بسته مواد بهداشتی و شوینده بین مردم توزیع شد.

 

دولت آبادی یادآور شد: حدود 210 کانون در ایام کرونا با فعالیت های مختلف از جمله گندزدایی، ضدعفونی، ایست های بازرسی، تولید ماسک و دستکش و تهیه بسته های غذایی فعالیت داشتند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فعالیت ها که تعداد کمی از آنها عنوان شد، نشان می دهد که کانون های فرهنگی و هنری در مساجد ظرفیت های خوبی دارند و ما باید بیشتر به این ظرفیت ها در سطح استان توجه داشته باشیم.

پایان پیام/82

نظر شما