شناسهٔ خبر: 40359066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زمین‌گیر شدن سپاهان در جام حذفی به دست پرسپولیس + فیلم

در نیمه‌نهایی جام حذفی سال گذشته تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان مغلوب پرسپولیس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در تاریخ 8 خرداد ماه سال گذشته و در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان از تیم پرسپولیس تهران پذیرایی کرد.

این دیدار حساس که بعد از به پایان رسیدن لیگ برتر و مشخص شدن این‌که پرسپولیس قهرمان شده است برگزار شد و از همین رو از حساسیت و اهمیت بالایی برای سپاهانی‌ها برخوردار بود تا بتوانند با رسیدن به فینال جام حذفی را کسب کنند.

برگزاری ال‌کلاسیکوی ایران از چند روز مانده به بازی حواشی زیادی در پی داشت و در حالی که پرسپولیسی‌ها خواهان 50 درصد سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان بودند در پایان 30 درصد به آن‌ها و 70 درصد به سپاهانی‌ها رسید.

بازی در نیمه اول پرحاشیه البته زیبا دنبال شد و با وجود این‌که تیم‌ها موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند، با تساوی به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز بازی با همین روال ادامه پیدا کرد تا وقت‌های اضافی مشخص کننده تیم فینالیست باشد.

در وقت اضافه اول 2 بازیکن از سپاهان اخراج شدند و کار شاگردان امیر قلعه‌نویی بسیار سخت شد، با این وجود در نیمه دوم وقت اضافه سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد و شانس این را داشت تا به هرشکلی شده پرسپولیس را در اصفهان زمین‌گیر کند اما اتفاق دیکری رخ داد.

مهدی کیانی، کاپیتان باسابقه سپاهان پشت توپ ایستاد اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت و در آن سو ضربه بازیکن پرسپولیس به صورت اتفاقی و با برخورد به مدافعین سپاهان به گل تبدیل شد تا پرسپولیس برنده این دیدار پرحاشیه باشد؛ در ادامه می‌توانید فیلم خلاصه بازی را ببینید.

 

 

به این ترتیب فصل برای سپاهان با کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر و حذف در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به پایان رسید تا شاگردان امیر قلعه‌نویی در رسیدن به جام ناکام باشند و در آن سو، پرسپولیس با کسب 2 جام فصل رویایی را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

نظر شما