شناسهٔ خبر: 40358562 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

دلاور مردی از قبیله مجاهدان به قافله شهدا پیوست +عکس

سید مجید هاشمی پس از سالها مجاهدت و ایثار و تحمل رنج جانبازی با تنی رنجور از فراق یاران شهیدش به ملکوت اعلاء پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سید مجید هاشمی از جمله اولین نفراتی بود که با تاسیس گردان تخریب لشگر ۲۷ به گردان پیوست ، و سپس مدت ها از گردان به واحد اطلاعات عملیات مامور و مجددا به گردان بازگشت و بعنوان مسئول تسلیحات گردان تخریب منصوب و تا آخر جنگ در گردان حضور داشت.

رشادت ، شجاعت و خلوص ایشان در بین بچه های تخریب زبانزد  بود.

وی پس از جنگ به تهران نیامده و با تشکیل کمیته تفحص در کنار شهید محمودوند و پازوکی و دیگر دوستان حضور پیدا کرده و تا آخرین روزهای حیات بدون وقفه ، در پی پیدا کردن رفقای شهیدش بود.

تا اینکه بدلیل عوارض شیمیایی به تهران آمده و ماه ها در بیمارستان بستری و پس از مدتها تحمل رنج و درد و به کاروان شهدا ملحق گردید.

مراسم تشیع وی در روز پنجشنبه برگزار و آدرس و ساعت ان متعاقبا اعلام خواهد گردید.

در پی شهادت سید مجید هاشمی، فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ پیامی به شرح ذیل صادر کرد.


بسم رب الشهدا و الصدیقین

با دیگر دلاور مردی از قبیله مجاهدان به قافله معظم شهدا پیوست

 برادر عزیزمان سید مجید هاشمی پس از سالها مجاهدت و ایثار و تحمل رنج جانبازی با تنی رنجور از فراق یاران شهیدش به ملکوت اعلاء پیوست ،  امروز ارواح مطهر شهدایی که در تفحص پیکر مطهرشان به آغوش خانواده و ملت ایران برگشتن به استقبال این عزیز می آیند .

اینجانب به خانواده محترم ایشان و همرزمان عزیزم در گردان سرافراز تخریب تبریک و تسلیت عرض می نمایم و ان شاءالله به دعای یاران شهیدمان ما نیز جامانده این قافله نمانیم و در هنگام رفتن از این دنیا مدیون شهداء نباشیم .


           والسلام علیکم
          محمد رضا یزدی

نظر شما