شناسهٔ خبر: 40358498 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ماجرای اختصاص ۵۰میلیون یورو برای آب و فاضلاب اهواز

بنا بر موافقت مقام معظم رهبری ۵۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی در بودجه سال ۱۳۹۹ برای موضوع فاضلاب اهواز در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روابط عمومی استانداری خوزستان در رابطه با خبر منتشر شده به نقل از استاندار خوزستان با عنوان " مقام معظم رهبری بااختصاص ۵۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی برای رفع مشکل آب‌ و فاضلاب اهواز موافقت کردند" توضیحاتی ارایه کرد.

بیشتر بخوانید:

مشکل بی‌آبی غیزانیه خوزستان چیست؟

 بنا به اعلام این روابط عمومی ، "استاندار خوزستان برای پیگیری مشکل فاضلاب اهواز در سه روز گذشته هیچ دیداری با مقام معظم رهبری نداشته است و در مصاحبه تلویزیونی چهارشنبه شب با برنامه بهار اروند شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز چنین ادعایی مطرح نشده است".

روابط عمومی استانداری خوزستان همچنین اعلام کرد: "استاندار خوزستان در چند ماه گذشته یکبار توفیق دیدار حضوری با مقام معظم رهبری داشتند که معظم له در این دیدار در مورد موضوع فاضلاب اهواز دغدغه هایی داشتند و در این زمینه ارشادات و فرمایشات ویژه ای صادر فرمودند".

گفتنی است بنا بر موافقت مقام معظم رهبری ۵۰ میلیون یورو  از محل صندوق توسعه ملی در بودجه سال ۱۳۹۹ برای موضوع فاضلاب اهواز در نظر گرفته شده است.

نظر شما