شناسهٔ خبر: 40357429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون پزشکی ورزشی | لینک خبر

طی مراسمی با حضور سردار قاسمی؛

از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی تجلیل شد

صاحب‌خبر -
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با حضور سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: بی گمان تمام ملت ما خود را مدیون جانفشانی های رزمندگان اسلام می دانند و امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان را به برکت هشت سال دفاع مقدس هستیم و امیدواریم همچنان بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.
دکتر خلیلیان دشمن این روزهای کشورمان را ویروس کرونا دانست و از مدافعان سلامت که در ماه های اخیر با از خودگذشتگی به جنگ این دشمن نامرئی رفته اند، قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم دکتر محمد اسد مسجدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی نیز به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس پرداخت و به روح شهدای جان بر کف ایران اسلامی درود فرستاد.
همچنین پی از سخنان سردار قاسمی، دکتر خلیلیان به پاس سال ها ایثار سردار قاسمی در عرصه های مختلف دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر از ایشان تجلیل کرد.
در ادامه سردار قاسمی از یادگاران دوران دفاع مقدس و ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی از جمله دکتر خلیلیان، دکتر مسجدی، دکتر سعیدی و آقای قربانی تقدیر کرد. ضمن اینکه دیگر ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی( دکتر رازی، دکتر کاظمی، آقایان غلامی، زریاب و اشکانی) که به جهت ماموریت های کاری در مراسم  حاضر نبودند قدردانی شد. 
همچنین از خانم محبوبه نورانی همکار فدراسیون پزشکی ورزشی و خواهر شهیدان گرانقدر سردار محسن و مصطفی نورانی که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و در حماسه آزادسازی خرمشهر حضور داشتند ، قدردانی شد.

نظر شما