شناسهٔ خبر: 40355127 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

آئین اختتامیه ششمین جشنواره گردشگری خوراک در واحد تهران غرب برگزار شد+ اسامی برندگان

آئین اختتامیه ششمین جشنواره گردشگری خوراک با تأکید بر پیش‌خوراک و شیرینی‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آئین اختتامیه ششمین جشنواره گردشگری خوراک با تأکید بر پیش‌خوراک و شیرینی‌های ماه مبارک رمضان با حضور پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در سالن ايده تا عمل مجتمع پیامبر اعظم (ص) با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

سیر تا پیاز جشنواره گردشگری خوراک در دانشگاه آزاد تهران غرب/ از تعامل خوب دانشگاه با صنعت هتلداری و گردشگری تا ایجاد فرصت اشتغال برای دانشجویان

در این مراسم سیدحسین پیشگر، معاون دانشجویی و فرهنگی، دیاکو عزیزی، رئیس دانشکده مدیریت، ليلا زارع، رئیس دانشکده هنر و معماری، بابایی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی، رمضانی، رئيس دانشكده علوم انسانی، اعضای کانون دانشجويی گردشگری و هتلداری، اساتید رشته مدیریت گردشگری و هتلداری، دانشجویان و شرکت‌کنندگان دانشکده مدیریت واحد تهران غرب حضور داشتند.



پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در این مراسم با تبریک اعیاد گذشته و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: در شرایط كنونی جامعه، كانون‌های گردشگری و هتلداری با همراهی اساتيد خود با وجود بيماری کرونا طرحی نو انجام و تمامی فعالیت‌های خود را به شکل مجازی ادامه دادند؛ این کار در کشور برای اولین بار است که انجام می‌شود و گزارش‌هایی که از کشورهای دیگر داریم نشان می‌دهد مثلاً مسابقات مجازی دوچرخه‌سواری يا کنسرت مجازی برگزار شده ولی تاکنون مسابقه مجازی آشپزی نداشتیم که جا دارد به شما تبریک بگویم.

وی افزود: مطمئناً اين جشنواره با حضور شما دانشجویان اجرايی شد و اگر با وجود تمام تلاش‌هایی که همکاران من اعم از رؤسای دانشکده‌ها و اساتید انجام دادند، شما شرکت نمی‌کردید مسئولان واحد تهران غرب موفق نبودند؛ بیش اط ۱۶۰ نفر از دانشجويان كه در واقع یک‌هشتم دانشجويان رشته‌های گردشگری و هتلداری است، در این مسابقات شرکت کردند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: اگرچه فضای مجازی نمی‌تواند همه آن ظرفیت‌ها را نشان بدهد اما به‌نظرم کاری فوق‌العاده‌ای بود كه انجام شد و همکاران روابط عمومی همه اخبار را از طريق سايت و اینستاگرام اطلاع‌رسانی كردند. در اينستاگرام واحد حدود ۶ هزار نفر مخاطب داریم كه با همت اساتید و دانشجویان گردشگری حدود یک‌سوم مخاطبان در این تعطیلی به اين صفحه اينستاگرام پيوستند.

داداندیش خاطرنشان کرد: اکنون در شرایط شیوع یک بیماری جهانی هستیم و در هر موقعیتی باید یاد بگیریم و تمرین کنیم که خود را با شرایط وفق دهيم و فعاليت‌های خود را متوقف نكنيم و این خود تجربه خوبی است. یکی از ویژگی‌های گروه و کانون گردشگری و هتلداری این است که خیلی خوب کار خود را ارائه می‌دهند و به تصویر می‌کشند.

وی افزود: از تمامی اساتید و دانشجویان خوب کانون‌های گردشگری و هتلداری كه بسيار فعال هستند، تشکر می‌کنم و امیدوام این کار ادامه پیدا کند؛ فضای جدیدی در زندگی ما به وجود آمده و خيلی از فرصت‌ها دو برابر شده است. فرصت‌های اشتغال، آموزش، مهارت‌آموزی، ارتباطات اجتماعی و ارتباطات جهانی- محلی، منطقه‌ای چند برابر شده و شما از این فرصت‌ها به‌طور شايسته استفاده کردید كه جای تشكر و قدردانی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب بیان کرد: امید است با کمک همه مردم و شما با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت بتوانیم از بحران کرونا عبور کنیم. توصیه می‌کنم بعد از كرونا نيز برخی از فعالیت‌ها را به‌صورت مجازی ادامه دهید و مسابقات مجازی داشته باشیم که فرصت خوبی است. امیدوارم در آینده شاهد جشنواره‌های هفتم و هشتم باشیم و از شما می‌خواهم شبكه خود را حفظ كرده و آن را گسترش دهيد و در رقابت‌های كشوری و جهانی با قدرت حضور پيدا كنيد.

همچنین در این مراسم سیدحسین پیشگر، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران غرب، با ابراز خرسندی از اینکه برنامه به شکل مجازی در این واحد دانشگاهی انجام شد، گفت: شما تجربه کردید که چگونه فیلم‌برداری کنید، چگونه روی فیلم خود متن بگذارید، چگونه بیان خود را تقویت کنید و در فیلم‌برداری و فرایندهای مشابه آن خود را محک بزنید. امیدوارم در جشنواره آتی که حضوری برگزار خواهد شد شاهد حضور حرفه‌ای تر شما باشیم.

دیاکو عزیزی، رئیس ششمین جشنواره گردشگری خوراک، ضمن تشکر از حمایت رئیس واحد و با تأکید بر اهداف مختلف اقتصادی، آموزشی و علمی اين جشنواره اظهار کرد: در شرایطی که کشور در حالت نیمه تعطیل به سر می‌برد و امکان برگزاری حضوری این جشنواره را نداشتیم به حول قوه الهی امروز شاهد برگزاری اختتامیه ششمین دوره جشنواره خوراک هستیم و با کمک خدا و حمایت‌های رئیس واحد، معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون اداری و مالی توانستیم با توجه به شرایط خاص امسال، اين جشنواره را برای اولين بار به شکل مجازی برگزار کنیم که با استقبال خوبی هم از سوی دانشجویان مواجه شدیم.

وی افزود: برگزاری موفقیت‌آمیز این جشنواره از سوی دانشجویان رشته گردشگری و هتلداری مسئولیت ما را سنگین‌تر می کند که قدر این عزیزان را بدانیم و تلاش کنیم در ادامه، خدمات بهتر و مناسب‌تری ارائه دهیم؛ در این دوره از جشنواره ۱۶۴ نفر به رقابت پرداختند، در هفته اول ۱۷ نفر، در هفته دوم ۴۹ نفر، در هفته سوم ۴۷ نفر، در هفته چهارم ۴۹ نفر و در بخش چیدمان هم دو نفر شرکت داشتند.

رئیس دانشکده مدیریت واحد تهران غرب خاطرنشان کرد: در بخش شیرینی‌پزی و خوراک سهم داوران این جشنواره، فتوحی، ملت‌دوست و سامان گلریز ۶۰ درصد امتياز و ۴۰ درصد باقی‌مانده رأی مخاطبان اينستاگرام واحد بود كه به كمک اين دو توانستيم در هر بخش سه نفر برتر را انتخاب و به رسم يادبود هر هفته هديه‌ای به آنان بدهيم.

در پایان این مراسم، از داوران و نفرات اول تا سوم هر بخش که طی چهار هفته موفق به کسب مقام شدند با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

داوران جشنواره:

معصومه فتوحی گلریز، سامان گلریز، مریم ملت دوست

نفرات برگزيده:

مرضیه زرینی نفر اول کوفته‌ها، عادل رشیدی نفر اول کوکو و کتلت، سارا اردیخانی نفر اول آش، عادل رشیدی نفر اول دلمه، امیرحسین ولی بیگلو نفر اول نان، نگار نعمت‌الهی نفر اول کیک‌ها، منیریه طهماسبی‌پور نفر اول حلوا و مهدیه چاوش‌نظری نفر اول چیدمان.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

نظر شما