شناسهٔ خبر: 40354638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف لوازم خانگی قاچاق در محور لردگان به بروجن

محموله لوازم خانگی قاچاق درمحور ارتباطی لردگان به بروجن در استان چهارمحال و بختیاری کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ عبدالرضا قاضی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در محور لردگان به بروجن خبر داد.

او گفت: پس از کسب اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان لردگان قرار گرفت.

قاضی‌زاده افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در دو عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان به بروجن دودستگاه خودرو را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع پنج دستگاه کولرگازی، ۱۸ دستگاه مخلوط‌کن، ۲۰ دستگاه هم‌زن‌برقی و ۹۰۶ عدد قاشق و چنگال خارجی فاقد اسناد و مدارک گمرکی کشف و دو قاچاقچی را دستگیر کردند اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام نمودند.

قاضی‌زاده همچنین با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

نظر شما