شناسهٔ خبر: 40354209 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ويديوکليپ «شکست ناپذير» منتشر شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- همزمان با فرارسیدن سی و هشتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، ویدیوکلیپ «شکست ناپذیر» به سه زبان توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو، در آستانه سوم خرداد و فرارسیدن سالروز سی و هشتمین حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، ویدیوکلیپ برگزیده فرمایشات حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای با عنوان «شکست‌ناپذیر» به سه زبان؛ فارسی، عربی و انگلیسی توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد.
در این ویدیو، بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حماسه خرمشهر به عنوان حادثه‌ای بزرگ و با پشتوانه الهی و توصیه به جوانان برای حفظ و زنده نگه داشتن تاریخ عزت‌مند کشور و تلاش در میدان سازندگی و تولید که امروز از جنگ نظامی هم سخت‌تر است، به تصویر کشیده شده است.
شکست‌ناپذیر پنجمین ویدئوکلیپ از مجموعه تولیدات ویدئویی «نشان» است که به طرح بیانات مقام معظم رهبری در برهه‌های مهم ملی و مذهبی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند این ویدئو را از طریق آپارات فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به نشانی؛ شكست ناپذیر - به مناسبت آزاد سازى خرمشهر دریافت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88366366 تماس بگیرند.

نظر شما