شناسهٔ خبر: 40354153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی خوزستان؛

مردم غیزانیه و روستا‌های اطراف آن مظلوم واقع شدند

مسئول بسیج سازندگی خوزستان گفت: مردم غیزانیه و روستا‌های اطراف آن مظلوم واقع شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی خوزستان در خصوص اقدامات این نهاد در غیزانیه اهواز گفت: در بسیج سازندگی تفاهم نامه‌ای با آبفا روستایی وجود داشته و برنامه‌ اخذ اعتبارات برای شبکه‌های داخلی در سال ۹۸ و ۹۹ مصوب شده است، تا بتوان در روستای‌های فاقد شبکه آبرسانی اقداماتی اجرا شود.

او افزود: پس از افزایش دما در خوزستان گروه‌های جهادی اقدام به آبرسانی سیار در این مناطق کرده اند که عمدتا برای احشام و نوشیدن استفاده می‌شود. برای روستا‌هایی که شبکه آبرسانی نداشته و به صورت سیار آبرسانی می‌شوند گروه‌های ما به زودی با تانکر آب را به این مناطق می‌رسانند.

سرهنگ زبیدی بیان داشت: چند سال است که حوزه شهید تندگویان تعدادی تانکر آب هماهنگ کرده و آنان را در اختیار آبفا روستایی قرار داده است؛ و هم اکنون مشغول فعالیت است.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان از کمک‌های مومنانه و نقدی در این مناطق خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های خوب دیگری نیز در راه است که محقق خواهند شد. مردم غیزانیه و روستا‌های اطراف مظلوم واقع شدند، اما همه مسئولین و سپاه در حال پیگیری این مسئله است. هر چند پیشتر نیز بسیج در مهار ریزگرد‌های این منطقه فعال بوده است و توانست این اراضی بیابانی را تثبیت کند.

انتهای پیام/ن

نظر شما