شناسهٔ خبر: 40354129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته های کمک معیشتی توسط سپاه توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت : طی مرحله سوم رزمایش مساوات و همدلی، ۹ هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی از طرف خیرین تامین و توسط سپاه استان بین نیازمندان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سومین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه امروز به همت خیرین و با کمک سپاه ناحیه کرمانشاه انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت : در پی تاکیدات مقام معظم رهبری و در مرحله سوم رزمایش مساوات و همدلی امروز ۹ هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی از طرف خیرین تامین و توسط سپاه استان بین نیازمندان توزیع شد.

سعید بهشتی‌راد ازود: تمامی هزینه‌های مرحله سوم طرح از طرف خیرین تامین شده است و سپاه استان اقدام به توزیع آن براساس بانک اطلاعاتی از قبل تهیه شده، کرده است.

او ادامه داد: در اولین مرحله ۱۵ هزار بسته و در مرحله دوم ۲۸ هزار بسته توسط سپاه در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است و در این مرحله نیز ۹ هزار و ۸۰۰ بسته با نام یاد شهدا و شهید دل‌ها سردار سلیمانی عزیز از محل گلزار شهدا حرکت و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بهشتی‌راد هزینه هر بسته تهیه شده را بیش از ۳۰۰ هزار تومان افزود: به کمک پایگاه‌های بسیج، هیأت امنا و معتمدین محل بیش از ۶۰ هزار نیازمند در استان شناسایی شده که در سه دسته تقسیم‌بندی شده‌اند.

او ادامه داد: این آمار علاوه بر خانواده‌های شناسایی شده و تحت حمایت نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی است و بنا داریم تا پایان این طرح حداقل به هر نفر یک بسته را تحویل بدهیم .

انتهای پیام/د

نظر شما