شناسهٔ خبر: 40354107 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بهترین بازی های موبایل ساخته شده توسط آنریل انجین ۴

phonearena

صاحب‌خبر -

اگر به آثار توسعه یافته با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید بهترین بازی های موبایل ساخته شده توسط آنریل انجین ۴ برای اندروید و آی او اس را بشناسید.

در این مطلب به معرفی بهترین بازی های موبایل ساخته شده توسط آنریل انجین ۴ برای اندروید و آی او اس خواهیم پرداخت؛ آثاری که با تشکر از این موتور گرافیکی قدرتمند، دارای جلوه‌های بصری حیرت انگیزی هستند.

بهترین بازی های موبایل ساخته شده توسط آنریل انجین ۴

عناوینی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، با اینکه با موتور گرافیکی یکسان ساخته شده‌اند اما از گرافیک، گیم پلی و فضای کاملا متفاوتی بهره می‌برند. شما با توجه به سلیقه شخصی خود، می‌توانید آثار دلخواه خود را انتخاب کرده و به تجربه آن‌ها بپردازید.

– بازی B.o.T

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

در بازی بی او تی، شما هدایت یک ربات را بر عهده می‌گیرید، چیزی شبیه به سری بازی تایتان فال (Titanfall). مطابق معمول این نوع آثار، وظیفه شما نابود کردن ربات‌های دشمن و در کنترل گرفتن بخش‌های مختلف نقشه است و با مدل‌های متفاوتی از ربات‌ها رو به رو می‌شوید که هر کدام دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند. بازی رایگان است اما برای ارتقای ربات‌های خود باید از خرید درون برنامه‌ای استفاده کنید.

بازی B.o.T از موتور آنریل انجین ۴ به شکلی کارآمد استفاده می‌کند و جزئیات ربات‌ها و محیط عالی از آب درآمده. یک نکته جذاب دیگر بازی این است که اجزای مختلف ربات به شکل واقع گرایانه آسیب می‌بیند و از کار می‌افتد. برای مثال، یک شلیک دشمن ممکن است بعضی از اسلحه‌های ربات شما را خراب کند. این مسئله باعث شده تا مبارزات حس و حال جدی‌تری داشته باشند و پیروزی چندان آسان نباشد.

– بازی Shurado

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

بازی شورادو شما را به دوران قرون وسطی ژاپن می‌برد؛ جایی که به مبارزات تک به تک می‌پردازید و در فضایی شبیه به سری بازی‌های دارک سولز (Dark Souls) قرار می‌گیرید. شما باید برای خروج از دنیای زیرین مبارزه کنید و این بدین معناست که باید چند دربان و نگهبان کارکشته را در این مسیر شکست دهید. با اینکه گیم پلی بازی برای گوشی‌های هوشمند ساده‌سازی شده است اما هنگامی که وارد مبارزه می‌شوید، گیم پلی، هیجان و تعلیق بالایی دارد و حتی فراموش می‌کنید که تنها حملات محدودی در اختیار شما است.

در بازی Shurado می‌توانید بیش از ۱۳۰ اسلحه مختلف را باز کنید که همه آن‌ها قابلیت ارتقا نیز  دارند. البته برای این کار، مطابق سنت آثار فری تو پلی، باید پول واقعی خرج کنید. اگر به اسلحه‌های خود بی‌توجه باشید، با پیشروی در بازی، در مقابل دشمنانی قرار خواهید گرفت که به راحتی آسیب نمی‌بینند. بازی از نظر گرافیکی هم جالب توجه است و از موتور آنریل انجین ۴ استفاده مناسبی می‌کند.

– بازی MAD 8: Raid Battle

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

برخلاف شورادو، بازی مَد ۸ سرشار از تنوع و اتفاق‌های متفاوت است. عدد هشت به تعداد قهرمانانی اشاره دارد که می‌توانید در ماموریت‌های خود استفاده کنید و دشمنان و غول آخرهای قدرتمند را شکست دهید. هر کدام از این قهرمانان دارای قابلیت‌های خاصی هستند که البته برای عبور از چالش‌های مختلف، باید آن‌ها را هوشمندانه به کار بگیرید. اگر علاقه‌ای به بازی کردن در مقابل هوش مصنوعی ندارد، می‌توانید در بخش PvP چهار در مقابل چهار شرکت کرده و در مقابل بازیکنان واقعی، مهارت‌های خود را بسنجید.

تجهیزات یکی از بخش‌های اساسی هر اثر نقش آفرینی است و این مسئله در مورد بازی MAD 8: Raid Battle نیز صدق می‌کند. اسلحه‌های زیادی در بازی وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و همه تجهیزات شما قابلیت ارتقا دارند.

– بازی Overhit

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

عناوین انیمه‌ای زیادی در بازار پیدا می‌شوند که از آنریل انجین ۴ استفاده می‌کنند اما بازی اورهیت، یکی از بهترین بازی های موبایل در این زمینه به حساب می‌آید. اورهیت یک اثر نقش آفرینی جذاب است که گرافیک فوق‌العاده‌ای آن، شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در بازی بیش از ۱۲۰ شخصیت متفاوت پیش روی شما قرار دارد که هر کدام دارای مهارت‌های منحصربه‌فرد خود هستند و به وسیله آن‌ها می‌توانید تیم منتخب خود را تشکیل دهید. در بازی Overhit به دنبال واقع گرایی نباشید زیرا با یک اثر ماجراجویانه و حماسی رو به رو هستید که در آن باید موجودات تخیلی زیادی را شکست دهید. این بازی توانسته به هدفش برسد و هر آنچه که از آثار این سبک انتظار دارید را به شما ارائه می‌دهد.

– بازی Hello Neighbor

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

هلو نیبر بازی خاصی است. گرافیک کارتونی آن شاید شما را فریب دهد و فکر کنید با اثر طنز و نسبتا شادی رو به رو هستید اما این طور نیست، در واقع سازندگانش آن را یک بازی ترسناک مخفی کاری توصیف می‌کنند! واقعیت هم همین است، این بازی استرس زیادی به شما وارد خواهد کرد. شما باید وارد خانه همسایه شوید و تلاش کنید که از چشم او پنهان باشید. چیزی که این بازی را چالش برانگیزتر می‌کند، این است که هوش مصنوعی همسایه، با توجه به اعمال و رفتار شما، تصمیمات متفاوتی می‌گیرد. در نتیجه نمی‌توانید با کارهای تکراری او را فریب دهید. این مسئله باعث می‌شود تا ارزش تکرار بازی نیز بالا برود، چیزی که معمولا در آثار این سبک مشاهده نمی‌کنیم.

اگر به دنبال اثری تعلیق آمیز هستید که آدرنالین خون شما را بالا ببرد، بازی Hello Neighbor می‌تواند هرازگاهی شما را حسابی بترساند.

– بازی Afterpulse – Elite Army

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

بازی‌های شوتر محبوبی وجود دارند که از موتور Unreal Engine 4 استفاده می‌کنند و اگر کنجکاو هستید که چرا در این لیست نیستند، به این دلیل است که بارها و بارها در مورد آن‌ها صحبت شده و تقریبا همه با این عناوین آشنایی دارند. به همین دلیل در این فهرست به آثاری پرداخته‌ایم که شاید کمتر نام آن‌ها را شنیده باشید. برای مثال، بازی افتر پالس یکی از آثاری است که حتما باید امتحان کنید.

بازی Afterpulse به مجموعه کال آف دیوتی شباهت بسیاری دارد و در آن، شما درون سناریوهای واقع گرایانه‌ای قرار می‌گیرید. این بازی دارای مُدهای مختلفی است و حتی یک بخش دو نفره هم دارد که می‌توانید در کنار دوستتان انجام دهید. اگر از پابجی یا کال آف دیوتی موبایل خسته شده‌اید، این بازی می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشد و بخش چند نفره جذاب آن در انتظار شماست.

– بازی Mortal Kombat

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

آیا مورتال کمبت نیازی به معرفی دارد؟ مجموعه‌ای که بیشتر از کلاس‌های علمی مدرسه، به بازی دوستان در مورد آناتومی بدن انسان آموزش داده است! اگر از قدیمی‌ها باشید، حتما دورانی که این بازی گرافیک پیکسلی داشت را به یاد دارید اما حالا خشونت این بازی را می‌توانید واقعی‌تر تجربه کنید. به دلیل محدودیت‌های گوشی‌های هوشمند، نسخه موبایلی بازی Mortal Kombat ساده‌سازی شده و پیچیدگی‌های نسخه‌های اصلی را ندارد اما هنوز هم حس و حال خاص مورتال کمبت را ارائه می‌دهد. سازندگان تلاش کرده‌اند تا این بازی را به بهترین شکل ممکن عرضه کنند و کافی است چند دقیقه آن را امتحان کنید تا ببینید تا چه اندازه در این زمینه موفق بوده‌اند.

– بازی Life Is Strange

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

لایف ایز استرنج یکی از آن‌ بازی‌های عمیقی است که نمونه‌اش را کمتر در میان آثار موبایلی پیدا می‌کنید. این بازی به شکل اپیزودیک ساخته شده و تمرکز ویژه‌ای بر روی داستان گویی دارد. نقش اصلی بازی یک دختر دبیرستانی به نام مکس است که می‌تواند زمان را به عقب بازگرداند اما هر وقت که او چیزی را در گذشته تغییر می‌دهد، اثر پروانه‌ای را فعال می‌کند. به همین دلیل، هر تغییر کوچک در گذشته، منجر به یک تغییر بزرگ در آینده می‌شود. این بازی از هر نظر فوق العاده است، موسیقی، گرافیک، صدای‌ شخصیت‌ها و طراحی مراحل، حتی صفحه کوچک موبایل هم باعث نشده تا لذت این بازی کم شود.

بازی Life Is Strange دارای چندین پایان مختلف است و هر تصمیم و انتخاب، دارای یک نتیجه خواهد بود. همه این‌ها باعث شده تا بازی ارزش تکرار بالایی داشته باشد و برای ساعت‌ها بتواند ذهن شما را درگیر کند.

– بازی Injustice 2

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

اینجاستیس ۲ یک بازی مبارزه‌ای دیگر است که شخصیت‌هایش حتی از مورتال کمبت هم معروف‌تر هستند. مگر کسی وجود دارد که با سوپرمن، بتمن، فلش یا زن شگفت انگیز آشنایی نداشته باشد؟ در این بازی، قهرمانان محبوب زیادی وجود دارند که هر کسی را هیجان زده می‌کنند. شخصیت منفی‌های مشهوری همانند جوکر نیز در بازی حضور دارند تا هرکسی برای تجربه این بازی کنجکاو شود. تیمی سه نفره از قهرمانان تشکیل داده و چالش‌های مختلف بازی را انجام دهید یا اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را بسنجید، وارد بخش مبارزه‌ای آنلاین شوید. قابلیت ارتقای شخصیت‌ها نیز در بازی وجود دارد و با صرف وقت، می‌توانید به سطح تازه‌ای از قدرت و اقتدار برسید.

– بازی Darkness Rises

بهترین بازی‌های موبایل بهترین بازی‌های موبایل

  • دانلود نسخه اندروید / آی او اس

دارکنس رایزز در حد و اندازه آثار کنسولی ظاهر می‌شود و اگر در جستجوی اثری هستید که از نظر گرافیکی شما را وادار به تحسین کند، این همان چیزی است که نیاز دارید. گرافیک و فضای بازی به مجموعه خدای جنگ (God of War) شباهت دارد و می‌توانید با یک حرکت اختصاصی (فینیشر)، کار دشمنان را تمام کنید که قطعا حس خوبی به شما القا خواهد کرد. در بازی Darkness Rises چهار کلاس مختلف وجود دارد که هر کدام دارای قابلیت‌های اختصاصی خود هستند. شما قابلیت سفارشی سازی ظاهر شخصیت‌ها را نیز دارید که ویژگی مثبتی است.

غول آخرهای حماسی بازی، مهارت‌های شما را به چالش می‌کشند و اگر در جستجوی چیزهای بیشتری هستید، می‌توانید به سیاه چال‌ها هجوم برده یا در بخش آنلاین با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید. همه این‌ها را که کنار بگذاریم، فراموش نشود که در این بازی می‌توانید اژدها سواری هم کنید!

کدام یک از آثار فهرست بهترین بازی های موبایل ساخته شده توسط آنریل انجین ۴ را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظر شما