شناسهٔ خبر: 40353536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالیت 270 هزار ژیمناست در کشور/ کسب سهمیه المپیک قریب‌الوقوع است

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه در حال حاضر 270 هزار نفر در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند، گفت: به کسب سهمیه المپیک بسیار نزدیک هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، زهرا اینچه‌درگاهی عصر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دو سال اخیر صد هزار نفر به تعداد ژیمناستیک‌کاران کشور افزوده شده است، گفت: در حال حاضر 270 هزار نفر در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به مدال‌آوری‌ها و موفقیت‌های اخیر در ورزش ژیمناستیک گفت: کسب بیش از 60 مدال، کسب سهمیه المپیک جوانان برای اولین‌بار و دریافت مدال برنز این رقابت‌ها از جمله این موفقیت‌هاست.

وی یادآور شد: در سال گذشته نیز دو مدال همزمان در المپیک آسیا کسب کردیم و ایران سوم رنکینگ جهانی شد.

اینچه‌درگاهی با بیان اینکه به سهمیه المپیک جهانی هم بسیار نزدیک هستیم، گفت: موفقیت جز در سایه برنامه‌ریزی محقق نمی‌شود.

آمادگی فدراسیون برای توسعه ژیمناستیک در چهارمحال و بختیاری

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: رشد و توسعه ورزش در این استان بسیار خوشحال‌کننده است اما متاسفانه ورزش ژیمناستیک سهمی در این پیشرفت‌ها ندارد.

اینچه‌درگاهی اظهار داشت: این فدراسیون تمام‌قد آماده ارائه کمک‌های مالی و فنی برای رشد و توسعه ورزش ژیمناستیک در چهارمحال و بختیاری است.

وی خاطرنشان کرد: از امروز به بعد و با انتصاب رئیس جدید هیئت ژیمناستیک امیدواریم که چهارمحال و بختیاری در توسعه ورزش ژیمناستیک پویاتر عمل کند.

انتهای پیام/68033/م

نظر شما