شناسهٔ خبر: 40353509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در مرحله سوم کمک مومنانه؛

۳۰هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع می شود

آرزو سلیمان نژاد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: ۳۰هزار بسته معیشتی در مرحله سوم کمک مومنانه در سطح استان توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

صفرباباپور عصر امروز ۷خرداد درحاشیه سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه که در حسینه اعظم لله ارومیه برگزار شد، افزود: در مرحله سوم کمک مومنانه ۳۰هزاربسته معیشتی در سراسر استان توزیع می شود. 

باباپور با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵۰هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع شده است، تصریح کرد: سهم ارومیه از ۳۰هزاربسته معیشتی مرحله سوم، ۲۵۰۰بسته است که امشب توزیع می شود.

وی بااشاره به اینکه بسته های معیشتی شامل اقلام غذایی است، اظهار کرد: شناسایی افراد نیازمند توسط هیات امنا صورت گرفته و بین افرادی که از شیوع کرونا آسیب دیده اند، توزیع می شود. 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه یاد آورشد: بسیج، سپاه و خیرین همیشه درصحنه هستند و اگر کرونا در آینده نزدیک ریشه کن نشود آمادگی توزیع بسته های معیشتی دیگر را نیز داریم.

به گزارش ایسنا،باباپور خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان و نهادهای خدمت رسانی و خیرین در طول ایام شیوع کرونا با آمادگی کامل درصحنه حضور یافته و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با عنوان رزمایش مواسات درتلاش هستند باری از دوش افراد نیازمند و متضرر از کرونا بردارند.
  

انتهای پیام

نظر شما