شناسهٔ خبر: 40352313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

بزرگترهای پرسپولیس هم حرف زدن بلد نیستند!

حمله تند ستاره سابق استقلال به بزرگان پرسپولیس

امیرحسین صادقی می‌گوید: اظهارنظر‌هایی از برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس هم دیده‌ام که چندان جالب نبود. حقیقتا به این نتیجه رسیدم که بزرگتر‌های این تیم هم حرف زدن بلد نیستند که اگر اینگونه بود کنعانی زادگان حرف نمی‌زد

صاحب‌خبر -

امیرحسین صادقی در خصوص اینکه محمدحسین کنعانی زادگان ادعا کرده فوتبال شغل بازیکنان است اما او از حضور در استقلال پشیمان شده است، واکنش نشان داد و در ادامه به بزرگترهای تیم رقیب هم طعنه زد که حرف زدن بلد نیستند!

به گزارش تابناک ورزشی، این مدافع سابق استقلالی ها گفت: بازیکنی که ۶-۵ سال است وارد فوتبال شده، معلوم است که باید این چنین خود شیرینی کند. حضور وی در تیم رقیب هنوز به یک سال نرسیده، اما از این حرف‌ها می‌زند. او تا یک سال پیش در مورد استقلال صحبت می‌کرد و افتخار داشت که در تمرینات تیم استقلال حاضر شده، اما حالا یک مدل دیگر صحبت می‌کند.

صادقی افزود: به او توصیه می‌کنم اول یک سال برای تیمش بازی کند و جا بیفتد و بعد نظر بدهد. البته اظهارنظر‌هایی از برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس هم دیده‌ام که چندان جالب نبود. حقیقتا به این نتیجه رسیدم که بزرگتر‌های این تیم هم حرف زدن بلد نیستند که اگر اینگونه بود فردی که شما اسمش را بردید چنین صحبت‌هایی در یک برنامه زنده نمی‌کرد.

صادقی: مردم نیاز به خنده دارند اما نه با قهرمانی پرسپولیس - همشهری ...

صادقی در خصوص این که آیا به نظر وی لیگ باید ادامه پیدا کند یا خیر؟ عنوان کرد: من کاری به استقلال و پرسپولیس ندارم و در این زمینه سران فوتبال باید تصمیم بگیرند. الان تا یک نفر حرف می‌زند می‌گویند او مخالف قهرمانی فلان تیم است، اما من می‌گویم امیدوارم سران فوتبال تصمیماتی بگیرند که پشیمانی به بار نیاورد. اصلاً مهم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود، مهم این است که جان مردم و بازیکنان فوتبال به خطر نیفتد.

نظر شما