شناسهٔ خبر: 40352040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار ولگاگراد:

مازندران شریک تجاری راهبردی ولگاگراد است

ساری - استاندار ولگاگراد از افزایش مبادلات تجاری دوجانبه بین مازندران و این استان خبر داد و گفت: مازندران شریک تجاری راهبردی این استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اندری ایوانوویچ بوچارف عصر چهارشنبه در نشست ویدئوکنفرانس با استاندار با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا وقفه‌ای در روابط تجاری بین دو استان ایجاد شد، تشکیل کارگروه پیشگیری تفاهمنامه های مشترک بین دو استان را مهم و ضروری برشمرد.

وی با تاکید براینکه مازندران شریک تجاری راهبردی ولگاگراد محسوب می‌شود، افزایش مبادلات در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری را لازم دانست و گفت: همچنین اجرایی شدن تفاهمنامه اوراسیا منوط به هماهنگی با روسیه است.

وی به راه اندازی سرای تجاری مازندران در ولگاگراد اشاره و اضافه کرد: این سرا در افزایش مبادلات تجاری دو استان مؤثر بوده است.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز خواهان برقراری پرواز و خط هوایی بین مازندران و ولگاگراد شد و گفت: مازندران با داشتن سه فرودگاه بسترهای لازم برای فرود هواپیماهای پهن پیکر را دارا است.

وی با اشاره به تصویب منطقه آزاد در مازندران آن را بستری مناسب برای افزایش مبادلات اقتصادی برشمرد و گفت: زیرساخت‌های مناسب برای توسعه مناسبات بین دو استان فراهم است.

نظر شما