شناسهٔ خبر: 40347731 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کیک پختن، آسان‌تر از همیشه

لوازم قنادی قطعا امروزه جزو موارد جدانشدنی از سبد خرید هر خانواده‌ای است. با توجه به سبک زندگی امروز خرید آنلاین سریع‌تر و راحت‌تر است. لوازم قنادی خوشه این امکان را در دسترس شما قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خوشه آنلاین، اگر شما در منطقه شرق تهران زندگی کنید بی‌شک اسم قنادی خوشه یا لوازم قنادی خوشه را زیاد شنیده‌اید. نام قنادی خوشه چنان پرآوازه است که از مناطق مختلف تهران برای خرید انواع کیک و شیرینی به آنجا سر می‌زنند و البته لوازم قنادی خوشه که سال‌هاست مرجع مهمی برای تهیه لوازم قنادی چه در تهران چه در شهرستان‌های مختلف است.

قنادی خوشه در سال ۱۳۴۶ توسط حاج سید حسین صادقی و شرکا احداث شد. سپس در سال ۱۳۶۴ فروشگاه لوازم قنادی خوشه در خیابان پیروزی تهران تأسیس شد. فروشگاه لوازم قنادی خوشه یکی از اولین و بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد اولیه قنادی و بستنی در کشور بوده و هست. بی‌شک می‌توان از آن به‌عنوان یکی مراکز تاثیرگذار در حرفه خود نام برد.

همچنین توانسته با داشتن استاندارد جهانی و کیفیت بالا محصولات خود را به کشورهایی مانند انگلستان، امارات و عراق و ... صادر کند. فروشگاه لوازم قنادی خوشه توانست با تیم خلاق و پرقدرت خود در سال ۱۳۹۵ شعبه دوم خود را در میدان غیاثی (آیت‌الله سعیدی) تأسیس کند و امروزه با بیش از ۲۰ پرسنل فعال سعی در ارائه بهترین محصولات ممکن در این صنف را دارد. این فروشگاه حتی در زمینهٔ تولید هم‌دستی بر آتش دارد، قهوه خوشه از بهترین و مرغوب‌ترین انواع قهوه در بازار است. شما می‌توانید قهوه خوشه را که در انواع طعم‌های آروما، پرو، برزیل، کلمبو، میلانو و کافئین پلاس عرضه‌شده‌اند، امتحان کنید و خواهید دید دیگر سراغ قهوه‌های دیگر نمی‌روید.

با پیشرفت تکنولوژی، تغییر سبک زندگی مردم و خرید روزمره افراد به‌صورت آنلاین، فروشگاه لوازم قنادی خوشه بر آن شد تا تغییری در جهت برآورده کردن هر چه سریع‌تر و راحت‌تر سفارش‌ها مشتریان خود ایجاد کند و به همین جهت فروشگاه مجازی و آنلاین خود را در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی کرد و برای بانوان و آقایان علاقه‌مند به قنادی و شیرینی‌پزی، کافه‌های سراسر ایران و البته همکاران عزیز قناد و لوازم قنادی این امکان را فراهم کرد تا بدون هزینه کردن مسافت و زمان بتوانند از جای‌جای کشور و در منزل خود لوازم موردنظرشان را سفارش بدهند و در کمترین زمان موجود تحویل بگیرند. 

ازاین‌رو لوازم قنادی خوشه با دارا بودن کادری مجرب درفروش مجازی، به مشتریان عزیز این تضمین را می‌دهد که محصولات با کیفیت خود را با نازل‌ترین قیمت و بهترین شکل بسته‌بندی در سریع‌ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال کند؛ تا این عزیزان را از حضور در فروشگاه‌های توزیع لوازم قنادی بی‌نیاز کند.

هزینه ارسال محصولات برای مشتریان تهرانی که بالای ۹۰ هزار تومان و مشتریان عزیز شهرستانی که بالای ۱۵۰ هزار تومان خرید کرده باشند به‌ صورت رایگان می‌باشد. عزیزان تهرانی می‌توانند محصولات خود را در کمتر از یک روز تحویل بگیرید و مشتریانی که در شهرستان‌ها حضور دارند هم محصولات خود را ظرف ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت سفارش دریافت خواهند کرد. نحوه‌ی پرداخت هزینه به انتخاب مشتریان گرامی است. ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که در کنار پرداخت آنلاین شما بتوانید به‌صورت حضوری در محل تحویل هم هزینه را پرداخت کنید. این امکان حتی برای مشتریان شهرستانی هم وجود دارد تا شما عزیزان از سلامت لوازم قنادی خریداری‌ شده خود اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه خوشه آنلاین با دریافت نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک وزارت صنعت (صنعت، معدن، تجارت) و وزارت ارشاد اسلامی (ساماندهی_کد شامد) دارای مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما