شناسهٔ خبر: 40345125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۵ میلیارد تومان اموال سرقت شده از مخفیگاه سارقان

جانشین فرمانده انتظامی فارس از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان منزل و کشف ۵ میلیارد تومان اموال سرقت شده از آن‌ها در شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، مشخص شد سارقان در اوایل شب خصوصا ایام تعطیل که شهروندان برای تفریح و یا دید و بازدید از منزل خود خارج می‌شوند با ورود به منازل اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان منزل در یکی از محله‌های شیراز شدند.

سرهنگ ملک‌زاده با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۵ نفر سارق منزل که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۷۰ فقره سرقت منزل در شیراز اقرار کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۰۰ گرم طلا، ۲۰ عدد سکه بهار آزادی، ۵۰ میلیون ریال چک پول، یک دستگاه طلایاب، ۲۵ عدد ادکلن گران قیمت، یک عدد دوربین عکاسی و ۱۸ عدد ساعت کشف شد.

او اضافه کرد:کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ ملک‌زاده با اشاره به اینکه سارقان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت خروج از منزل و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد بخصوص همسایگان بسپارید و تا آنجا که امکان دارد منازل خود را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنید.

انتهای پیام/

نظر شما