شناسهٔ خبر: 40344618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی:

اهدای کتاب به کانون های برتر طرح ملی « فهما» در خراسان جنوبی

حجت الاسلام سبزه کار از اهدای ۲۲۱ کارتن کتاب به کانون های فرهنگی هنری مساجد خرسان جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱۱ کارتن کتاب ویژه کانون های برتر در طرح ملی فهما است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در اولین سال اجرای طرح ملی فهما (سال ۹۸) موفق حضور و مشارکت قابل قبولی در بخش‌های مختلف این طرح شدند.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پس از اعلام نتایج از سوی مرکز، ۳۳ باب از کانون‌های فرهنگی هنری استان حایز تجلیل شناخته شدند، افزود: از این تعداد چهار کانون (تربیت شهرستان طبس در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه و سه کانون صاحب الزمان (عج) سرچاه تازیان، مائده و خدام الحسین شهرستان سرایان موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ) شدند.

 

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف تجلیل از کانون‌های فعال در این طرح، ۲۲۱ کارتن کتاب به همراه تعدادی قرآن، کتب ادعیه و سی دی به منظور توزیع بین کانون‌های برتر در طرح ملی فهما و دیگر کانون‌های فعال، از مرکز به خراسان جنوبی ارسال شده است.

 

حجت الاسلام سبزه کار در ادامه یادآور شد: به زودی این کتب اهدایی که متشکل از کتب عمومی، مذهبی، آموزشی و ... است روانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های پیشنهادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از دیگر برنامه‌های حمایتی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از فعالین طرح ملی فهما است.

 

وی همچنین از اختصاص تعدادی قفسه و تجهیزات کتابخانه‌ای به کانون‌های متقاضی و فعال در طرح ملی رویداد خبر داد و گفت: در سال جاری، اجرای طرح ملی راهکار، یاریگران زندگی، اقدامات و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در روز جهانی قدس و عید سعید فطر و ... ادامه دهنده طرح ملی فهما است.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۰۰ عنوان برنامه در قالب طرح ملی راهکار از کانون‌های فرهنگی هنری استان در سایت بچه‌های مسجد ثبت شده است.

 

 

 

پایان پیام/70

نظر شما